Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8608
Title: Інтерактивні технології у викладанні англійської мови студентам нелінгвістичних ЗВО
Other Titles: Интерактивные технологии в преподавании английского языка студентам нелингвистических УВО
Interactive Technologies in Teaching English to Students of Non-linguistic Higher Education Institutions
Authors: Байдак, Людмила Іванівна
Крекотень, Олена Валентинівна
Байдак, Людмила Ивановна
Крекотень, Елена Валентиновна
Baidak, Liudmyla Ivanivna
Krekoten, Olena Valentynivna
Keywords: інтерактивне навчання
інтерактивний метод
інтерактивні технології
интерактивное обучение
интерактивный метод
интерактивные технологии
interactive learning
interactive method
interactive technologies
Issue Date: 2020
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Байдак Л. І. Інтерактивні технології у викладанні англійської мови студентам нелінгвістичних ЗВО [Електронний ресурс] / Л. І. Байдак, О. В. Крекотень // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка : науковий збірник. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2020. - Вип. 28. - Т. 2. - С.117-124
Abstract: У статті зроблено спробу проаналізувати використання передових форм і методів, які застосовуються викладачами англійської мови для формування мовленнєвих компетенцій студентів нелінгвістичних ЗВО. Розглянуто особливості та специфіку інтерактивних технологій навчання. Доведено доцільність їх використання в навчальному процесі як таких, які сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу. Інтерактивні методи навчання поліпшують процес вивчення іноземної мови та допомагають співпрацювати студентам над вирішенням проблемних питань чи ситуацій. Вони допомагають створювати психологічно комфортні умови навчання іноземної мови, реалізовувати інноваційні підходи до навчання, породжують та моделюють такі обставини, завдяки яким кожен студент відчуває свою важливість, обмінюється цікавими ідеями, які породжуються під час спілкування. На заняттях з використанням інтерактивних методів студенти мають змогу аналізувати навчальну інформацію та творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу, формувати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну точку зору, аргументувати й дискутувати, моделювати власний соціальний досвід через включення в різні життєві ситуації, розвивати навички творчої та проектної діяльності, самостійної роботи. Використання новітніх інформаційних технологій, Інтернет-ресурсів впливають на освітній процес, створюючи додаткові можливості для розвитку творчого потенціалу студентів, урізноманітнюючи способи роботи з навчальним матеріалом. Завдання викладача у цьому процесі полягає в тому, щоб завдяки використанню різноманітних методів та засобів навчання активізувати пізнавальну діяльність студентів, стимулювати зацікавленість у вивченні іноземної мови. В статье сделана попытка проанализировать использование передовых форм и методов, применяемых преподавателями английского языка для формирования речевых компетенций студентов нелингвистических УВО. Рассмотрены особенности и специфику интерактивных технологий обучения. Доказана целесообразность их использования в учебном процессе как таковых, которые способствуют интенсификации и оптимизации учебного процесса. Интерактивные методы обучения улучшают процесс изучения иностранного языка и помогают сотрудничать студентам над решением проблемных вопросов или ситуаций. Они помогают создавать психологически комфортные условия обучения иностранному языку, реализовывать инновационные подходы к обучению, порождают и моделируют такие обстоятельства, благодаря которым каждый студент чувствует свою важность, обменивается интересными идеями, которые порождаются во время общения. На занятиях с использованием интерактивных методов студенты имеют возможность анализировать учебную информацию и творчески подходить к усвоению учебного материала, формировать собственное мнение, правильно его выражать, доказывать свою точку зрения, аргументировать и дискутировать, моделировать собственный социальный опыт за счет включения в различные жизненные ситуации, развивать навыки творческой и проектной деятельности, самостоятельной работы. Использование новейших информационных технологий, Интернет-ресурсов влияют на образовательный процесс, создавая дополнительные возможности для развития творческого потенциала студентов, разнообразя способы работы с учебным материалом. Задача преподавателя в этом процессе заключается в том, чтобы благодаря использованию различных методов и средств обучения активизировать познавательную деятельность студентов, стимулировать заинтересованность в изучении иностранного языка.
Description: The purpose of the article is to analyse advanced forms and methods used by English language teachers to form the speech competencies of non-linguistic students. Features and specifics of interactive learning technologies are considered. The expediency of their use in the educational process as those that contribute to the intensification and optimization of the educational process has been proved. Interactive learning methods enhance the process of learning a foreign language and help students work together to solve problematic tasks or situations. They help to create psychologically comfortable conditions for learning a foreign language, implement innovative approaches to learning, create and model the circumstances when each student feels important, shares interesting ideas that are generated during communication. During interactive classes students have the opportunity to analyse educational information, to form their own opinion, to express it correctly, to prove their own point of view, to argue and discuss, to model their own social experience through inclusion in different life situations, to develop skills of creative and project activity, individual work. The use of the latest information technologies and Internet resources influence the educational process, creating additional opportunities for developing students' creative potential, diversifying ways of work with educational material. The teacher's task in this process is to activate students' cognitive activity and stimulate interest in learning a foreign language through the use of various methods and teaching aids.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8608
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Байдак Л. І. Інтерактивні технології.pdf310,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.