Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, О. С.-
dc.contributor.authorТєлєтова, С. Г.-
dc.contributor.authorТелетов, А. С.-
dc.contributor.authorТелетова, С. Г.-
dc.contributor.authorTeletov, A. S.-
dc.contributor.authorTeletovа, S. G.-
dc.date.accessioned2021-06-01T11:27:47Z-
dc.date.available2021-06-01T11:27:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. Особливості реалізації прийомів мовної гри в рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Вісник Хмельницького національного університету. – Сер. «Економічні науки». – Хмельницький : ХНУ, 2020. – № 5. – С. 238-243.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8779-
dc.descriptionThe article considers the essence of the language game, which is considered as a deliberate violation of the rules of language behavior and language norms in order to make the advertising message brighter and more expressive. It is shown that game language strategies are implemented by three types of advertising forms: advertising texts, slogans and brand names. These techniques used in advertising messages have a much greater impact on the viewer, listener, reader of advertising messages. It is shown that recently a combination of different types of language games has become a common phenomenon in advertising.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність мовної гри як свідомого порушення правил мовної поведінки та мовних норм з метою зробити рекламне повідомлення яскравішим та експресивнішим. Доведено, що ігрові мовні стратегії реалізуються у трьох типах рекламних форм: рекламних текстах, слоганах та іменах брендів. Показано, що останнім часом поєднання різних типів мовної гри стало для реалізації в рекламі звичайним явищем. В статье рассмотрена сущность языковой игры как сознательного нарушения правил языкового поведения и языковых норм с целью сделать рекламное сообщение более ярким и экспрессивным. Доказано, что игровые языковые стратегии реализуются в трёх типах рекламных форм: рекламных текстах, слоганах, и именах брендов. Показано, что в последнее время объединение разных типов языковой игры стало обычным явлением в рекламных текстах.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНУuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламні текстиuk_UA
dc.subjectрекламні повідомленняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламные текстыuk_UA
dc.subjectрекламные сообщенияuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectadvertising textsuk_UA
dc.subjectadvertising messagesuk_UA
dc.titleОсобливості реалізації прийомів мовної гри в рекламних текстахuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности реализации приёмов языковой игры в рекламных текстахuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of implementation of receptions language game in advertising textsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№5.pdf838,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.