Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8784
Title: Бренд-менеджмент малого та середнього бізнесу в умовах створення об’єднаних територіальних громад
Other Titles: Бренд-менеджмент малого и среднего бизнеса в условиях создания объединённых территориальных общин
Brand management of small and medium business in the conditions of creation of united territorial communities
Authors: Тєлєтов, О. С.
Григоренко, В. Ю.
Телетов, А. С.
Григоренко, В. Ю.
Teletov, A. S.
Grigorenko, V. Yu.
Keywords: бренд
малий і середній бізнес
підприємство малого і середнього бізнесу
бренд
малій и средний бизнес
предприятие малого и среднего бизнеса
brand
small and medium-sizes businesses
the enterprise of small and medium-sizes businesses
Issue Date: 2020
Publisher: Київ. нац. торг.-екон. ун-т
Citation: Тєлєтов О. С. Бренд-менеджмент малого та середнього бізнесу в умовах створення об’єднаних територіальних громад [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, В. Ю. Григоренко // Бренд-менеджмент : маркетингові технології : тези доповідей IІ Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 11 червня 2020 р.). – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. – С. 141-143.
Abstract: Показано, що формування бренду підприємства малого і середнього бізнесу полягає у зосередження зусиль на концентрованому продажі продуктів чи послуг відносно невеликому сегменту своїх покупців. Показано, что формирование бренда предприятия малого и среднего бизнеса состоит в сосредоточении усилий на концентрированной продаже продуктов или услуг относительно небольшому сегменту своих покупателей.
Description: Іs shown that the formation of the brand of a small and medium business is to focus on the concentrated sale of products or services to a relatively small segment of its customers.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8784
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf397,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.