Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТєлєтов, О. С.-
dc.contributor.authorТєлєтова, С. Г.-
dc.contributor.authorТелетов, А. С.-
dc.contributor.authorТелетова, С. Г.-
dc.contributor.authorTeletov, A. S.-
dc.contributor.authorTeletovа, S. G.-
dc.date.accessioned2021-06-02T10:23:01Z-
dc.date.available2021-06-02T10:23:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТєлєтов О. С. PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Україна у світових глобалізаційних процесах : культура, економіка, суспільство : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 24-25 березня 2021р.). – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. – С. 134-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8790-
dc.descriptionIt was appointed that the PR started to look like one of the tools for the production of people, partners, competitors, representatives of the government, people, communities. It is shown that, by means of PR from the public management є the achievement of the thunderbolt among the cores and the poor, the vibration.uk_UA
dc.description.abstractЗазначено, що PR почав розглядатися як один з інструментів спілкування із підлеглими, партнерами, конкурентами, представниками влади, споживачами, громадськістю. Показано, що метою PR у публічному управлінні є досягнення взаєморозуміння між керівниками та підлеглими, вибудовування плідних відносин між суб’єктами соціально-економічної діяльності, створення довгострокового кредиту довіри між партнерами, формування позитивного іміджу в громадськості й управління ним. Отмечено, что PR начал рассматриваться как один из инструментов общения с подчинёнными, партнёрами, конкурентами, представителями власти, потребителями, общественностью. Показано, что целью PR в публичном управлении является достижение взаимопонмания между руководителями и подчинёнными, построение плодотворных отношений между субъектами социально-экономической деятельности, создание долгосрочного кредита доверия между партнёрами, формирование позитивного имиджа у общественности и управления ним.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВид. центр КНУКіМuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectкерівникиuk_UA
dc.subjectпідлегліuk_UA
dc.subjectпубличное управлениеuk_UA
dc.subjectруководителиuk_UA
dc.subjectподчинённыеuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectmanagersuk_UA
dc.subjectsubordinatesuk_UA
dc.titlePR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінніuk_UA
dc.title.alternativePR как составляющая коммуникационной деятельности в публичном управленииuk_UA
dc.title.alternativePR as a warehouse communal activity in the public administrationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf183,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.