Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8790
Title: PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні
Other Titles: PR как составляющая коммуникационной деятельности в публичном управлении
PR as a warehouse communal activity in the public administration
Authors: Тєлєтов, О. С.
Тєлєтова, С. Г.
Телетов, А. С.
Телетова, С. Г.
Teletov, A. S.
Teletovа, S. G.
Keywords: публічне управління
керівники
підлеглі
публичное управление
руководители
подчинённые
public administration
managers
subordinates
Issue Date: 2021
Publisher: Вид. центр КНУКіМ
Citation: Тєлєтов О. С. PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Україна у світових глобалізаційних процесах : культура, економіка, суспільство : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., (Київ, 24-25 березня 2021р.). – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. – С. 134-136.
Abstract: Зазначено, що PR почав розглядатися як один з інструментів спілкування із підлеглими, партнерами, конкурентами, представниками влади, споживачами, громадськістю. Показано, що метою PR у публічному управлінні є досягнення взаєморозуміння між керівниками та підлеглими, вибудовування плідних відносин між суб’єктами соціально-економічної діяльності, створення довгострокового кредиту довіри між партнерами, формування позитивного іміджу в громадськості й управління ним. Отмечено, что PR начал рассматриваться как один из инструментов общения с подчинёнными, партнёрами, конкурентами, представителями власти, потребителями, общественностью. Показано, что целью PR в публичном управлении является достижение взаимопонмания между руководителями и подчинёнными, построение плодотворных отношений между субъектами социально-экономической деятельности, создание долгосрочного кредита доверия между партнёрами, формирование позитивного имиджа у общественности и управления ним.
Description: It was appointed that the PR started to look like one of the tools for the production of people, partners, competitors, representatives of the government, people, communities. It is shown that, by means of PR from the public management є the achievement of the thunderbolt among the cores and the poor, the vibration.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8790
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf183,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.