Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8865
Назва: Інноваційні підходи до викладання української мови як іноземної в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Инновационные подходы к преподаванию украинского языка как иностранного в условиях дистанционного обучения
Innovative approaches to teaching Ukrainian as a foreign language in the conditions of distance learning
Автори: Фоменко, Тетяна Миколаївна
Фоменко, Татьяна Николаевна
Fomenko, Tetiana Mykolaivna
Ключові слова: дистанційне навчання
інтернет-технології
українська мова як іноземна
дистанционное обучение
интернет-технологии
украинский язык как иностранный
distance learning
Internet technologies
Ukrainian as a foreign language
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Фоменко Т. М. Інноваційні підходи до викладання української мови як іноземної в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Фоменко // Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії : матеріали V Міжнар. науково-практ. інтернет-конф.,( м. Кропивницький, 20 лютого 2021 р.). – Кропивницький, 2021. - С. 167-169. – Режим доступу : // www.cuspu.edu.ua/images/files-2021/konferencii/ONLINE_BOOK_OF_ABSTRACTS_2021.pdf - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто можливості та практичне значення використання новітніх форм і методів дистанційного навчання української мови як іноземної, зокрема інтернет-технологій (платформа Moodle, програмне забезпечення Zoom, Skype, електронна пошта, веб-форум). Зазначено, що завдяки формам роботи, що використовують викладачі у процесі навчання української мови, іноземні студенти формують такі м’які навички (soft skills) та цифрові компетентності, як-от: комунікативні здібності в Інтернет-середовищі, уміння працювати з онлайн платформами та відеоконференціями, володіння програмами створення презентації, офісними програмами, високий рівень самоорганізації та навички тайм-менеджменту. Проаналізовано основні переваги застосування програмного забезпечення Zoom: обмін аудіо- та відео- контентом, можливість встановлення часового ліміту на виконання завдань із контролю навичок письма та аудіювання, обговорення індивідуальних проблемних питань з граматики та розмовної практики (за допомогою форуму), автоматична система оцінювання виконаних завдань тощо. В работе рассмотрены возможности и практическое значение использования новейших форм и методов дистанционного обучения украинскому языку как иностранному, в частности интернет-технологий (платформа Moodle, программное обеспечение Zoom, Skype, электронная почта, веб-форум). Отмечено, что благодаря формам работы, которые используют преподаватели в процессе обучения украинскому языку, иностранные студенты формируют такие мягкие навыки (soft skills) и цифровые компетентности, а именно: коммуникативные способности в Интернет среде, умение работать с онлайн платформами и видеоконференциями владение программами создания презентации, офисными программами, высокий уровень самоорганизации и навыки тайм-менеджмента. Проанализированы основные преимущества применения программного обеспечения Zoom: обмен аудио- и видео- контентом, возможность установки временного лимита на выполнение задач по контролю навыков письма и аудирования, обсуждение индивидуальных проблемных вопросов по грамматике и разговорной практики (с помощью форума), автоматическая система оценки выполненных заданий и т.д.
Опис: The paper deals with the peculiarities of the use of the innovative forms and methods of distance learning of the Ukrainian language as a foreign language, in particular Internet technologies (Moodle platform, Zoom software, Skype, e-mail, web forum). It is noted that due to the forms of work used by teachers in the process of learning the Ukrainian language, foreign students develop such soft skills and digital competencies such as communication skills in the Internet environment, the ability to work with online platforms and video conferencing. , mastery of presentation programs, office programs, a high level of self-organization and time management skills. The main advantages of using Zoom software are analyzed, namely: exchange of audio and video content, the ability to set a time limit for tasks to control writing and listening skills, discussion of individual problems in grammar and speaking practice (using the forum), automatic evaluation system, etc.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8865
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фоменко Т. Інноваційні підходи.pdf508,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.