Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8879
Назва: | Інформаційні технології при вивченні студентами графічних дисциплін |
Інші назви: | Информационные технологии при изучении студентами графических дисциплин Information technologies in the study of graphic disciplines by students |
Автори: | Рибенко, Ірина Олександрівна Ребрій, Алла Миколаївна Рыбенко, Ирина Александровна Ребрий, Алла Николаевна Rybenko, Irуna Aleksandrovna Rebriy, Alla Nykolaevna |
Ключові слова: | графічні дисципліни електронні слайди інформаційні технології графические дисциплины электронные слайды информационные технологии graphic disciplines electronic slides information technologies |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Рибенко І. О. Інформаційні технології при вивченні студентами графічних дисциплін [Електронний ресурс] / І. О. Рибенко, А. М. Ребрій // Збірник тезисів по матеріалам XV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : тези доповідей, (м. Київ, 29 квітня 2021 р.). - Київ, 2021. - С. 194-196 |
Короткий огляд (реферат): | Найбільшу ефективність при вивченні графічних дисциплін принесе використання тривимірної комп'ютерної графіки та анімації. На етапі створення геометричної моделі будуються тривимірні геометричні моделі об'єктів, визначається їх розташування. Застосування нових інформаційних технологій, що включають комп'ютерну графіку і анімацію - запорука ефективного викладання та освоєння графічних дисциплін. Наибольшую эффективность при изучении графических дисциплин принесет использования трехмерной компьютерной графики и анимации. На этапе создания геометрической модели строятся трехмерные геометрические модели объектов, определяется их расположения. Применение новых информационных технологий, включающих компьютерную графику и анимацию - залог эффективного преподавания и освоения графических дисциплин. |
Опис: | The greatest efficiency in the study of graphic disciplines will bring the use of three-dimensional computer graphics and animation. At the stage of creating a geometric model, three-dimensional geometric models of objects are built, their location is determined. The use of new information technologies, including computer graphics and animation - the key to effective teaching and learning of graphic disciplines. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8879 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибенко І. О. Інформаційні технології.pdf | 400,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.