Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумкова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Аліна Миколаївна-
dc.contributor.authorШумкова, Елена Владимировна-
dc.contributor.authorЛитвиненко, Алина Николаевна-
dc.contributor.authorShumkova, Olena Volodymyrivna-
dc.contributor.authorLitvinenko, Alina Mykolayivna-
dc.date.accessioned2021-06-09T13:10:01Z-
dc.date.available2021-06-09T13:10:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШумкова О. В. Особливості організації екологічного маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, А. М. Литвиненко // Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених «Менеджмент, аудит та фінанси : стан, проблеми та перспективи розвитку», (24 квітня 2021 р.). – Київ : Аналітичний центр «Нова Економіка», 2021. – С. 86-89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8883-
dc.descriptionEcological marketing is understood as a specific type of marketing, which involves the concentration of all enterprise activities (development of goods, their production, packaging, transportation, sale, promotion, processing and disposal) on the formation and satisfaction of environmentally oriented demand for profit and environmental protection and health.uk_UA
dc.description.abstractПід екологічним маркетингом розуміють специфічний вид маркетингу, який передбачає зосередження усієї діяльності підприємства (розробка товарів, їх виробництво, пакування, транспортування, реалізацію, просування, переробку а також утилізацію) на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Под экологическим маркетингом понимают специфический вид маркетинга, который предусматривает сосредоточение всей деятельности предприятия (разработка продуктов, их производство, упаковка, транспортировка, реализация, продвижение, переработку а также утилизацию) на формирование и удовлетворение экологически ориентированного спроса с целью получения прибыли и охраны окружающей среды и здоровья людей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАналітичний центр «Нова Економіка»uk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectдовкілляuk_UA
dc.subjectзелений маркетингuk_UA
dc.subjectэкологический маркетингuk_UA
dc.subjectокружающая средаuk_UA
dc.subjectзеленый маркетингuk_UA
dc.subjectenvironmental marketinguk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.subjectgreen marketinguk_UA
dc.titleОсобливості організації екологічного маркетингу на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности организации экологического маркетинга на предприятииuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the organization of ecological marketing at the enterpriseuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шумкова О.В_Литвиненко А.М..pdf354 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.