Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8883
Title: Особливості організації екологічного маркетингу на підприємстві
Other Titles: Особенности организации экологического маркетинга на предприятии
Features of the organization of ecological marketing at the enterprise
Authors: Шумкова, Олена Володимирівна
Литвиненко, Аліна Миколаївна
Шумкова, Елена Владимировна
Литвиненко, Алина Николаевна
Shumkova, Olena Volodymyrivna
Litvinenko, Alina Mykolayivna
Keywords: екологічний маркетинг
довкілля
зелений маркетинг
экологический маркетинг
окружающая среда
зеленый маркетинг
environmental marketing
environment
green marketing
Issue Date: 2021
Publisher: Аналітичний центр «Нова Економіка»
Citation: Шумкова О. В. Особливості організації екологічного маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / О. В. Шумкова, А. М. Литвиненко // Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих учених «Менеджмент, аудит та фінанси : стан, проблеми та перспективи розвитку», (24 квітня 2021 р.). – Київ : Аналітичний центр «Нова Економіка», 2021. – С. 86-89.
Abstract: Під екологічним маркетингом розуміють специфічний вид маркетингу, який передбачає зосередження усієї діяльності підприємства (розробка товарів, їх виробництво, пакування, транспортування, реалізацію, просування, переробку а також утилізацію) на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Под экологическим маркетингом понимают специфический вид маркетинга, который предусматривает сосредоточение всей деятельности предприятия (разработка продуктов, их производство, упаковка, транспортировка, реализация, продвижение, переработку а также утилизацию) на формирование и удовлетворение экологически ориентированного спроса с целью получения прибыли и охраны окружающей среды и здоровья людей.
Description: Ecological marketing is understood as a specific type of marketing, which involves the concentration of all enterprise activities (development of goods, their production, packaging, transportation, sale, promotion, processing and disposal) on the formation and satisfaction of environmentally oriented demand for profit and environmental protection and health.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8883
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумкова О.В_Литвиненко А.М..pdf354 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.