Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8886
Title: | Роль математичних софізмів при вивченні математики |
Other Titles: | Роль математических софизмов при изучении математики The role of mathematical sophisms in the study of mathematics |
Authors: | Баталова, А. Б. Баталова, А. Б. Batalova, A. B. |
Keywords: | софізм математичний софізм математика софизм математический софизм математика sophism mathematical sophism mathematics |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Баталова А. Б. Роль математичних софізмів при вивченні математики [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Сучасний рух науки : тези доп. XI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (8-9 жовтня 2020 р.). – Дніпро, 2020. – Т.1. – C. 47-49. |
Abstract: | Математичні софізми вчать людину насторожено та обережно стежити за точністю формулювань, правильністю приміток та малюнків, прийнятністю узагальнень та правомірністю операцій. Пошук укладених у софізмі помилок, чітке розуміння їх причин ведуть до змістовного розуміння математики. Пошук та аналіз помилки, яка присутня у софізмі часто є більш повчальним, ніж аналіз рішень "бездоганних" задач. Математические софизмы учат человека настороженно и внимательно следить за точностью формулировок, правильностью примечаний и рисунков, приемлемостью обобщений и правомерностью операций. Поиск заключенных в софизме ошибок, четкое понимание их причин ведут к содержательному пониманию математики. Поиск и анализ ошибки, которая присутствует в софизме, часто является более поучительным, чем анализ решений "безупречных" задач. |
Description: | Mathematical sophisms teach a person to watch carefully and cautiously for the accuracy of formulations, the correctness of notes and drawings, the acceptability of generalizations and the legitimacy of operations. The search for errors in sophistry, a clear understanding of their causes lead to a meaningful understanding of mathematics. Finding and analyzing the error that is present in sophistry is often more instructive than analyzing the solutions of "perfect" problems. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8886 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.