Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8901
Назва: Комунікативна компетентність викладача ЗВО як складова професійної компетентності
Інші назви: Коммуникативная компетентность преподавателя ВУЗа как составляющая профессиональной компетентности
Communicative competence of the teacher of the HEI as a component of professional competence
Автори: Лущик, Юлія Миколаївна
Пікулицька, Людмила Володимирівна
Циганок, Ганна Миколаївна
Лущик, Юлия Николаевна
Пикулицкая, Людмила Владимировна
Цыганок, Анна Николаевна
Lushchyk, Yuliia Mykolaivna
Pikulytska, Liudmyla Volodymyrivna
Tsyganok, Hanna Mykolaivna
Ключові слова: професійна компетентність
комунікативна компетнтність
викладач
профессиональная компетентность
коммуникативная компетентность
преподаватель
professional competence
communicative competence
teacher
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Лущик Ю. М. Комунікативна компетентність викладача ЗВО як складова професійної компетентності [Електронний ресурс] / Ю. М. Лущик, Л. В. Пікулицька, Г. М. Циганок // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2020. – № 5-6 (99-100). – С. 71-85.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто важливі аспекти Навчальної програми іншомовної підготовки іноземців у вищих аграрних навчальних закладах, розробленої відповідно до загальноєвропейських рекомендацій, а також з урахуванням професійної орієнтації студентів-аграріїв (на прикладі Сумського національного аграрного університету, Україна). У статті представлені теоретичні положення комунікативної компетентності в контексті професійної компетентності викладача вищого навчального закладу. Встановлено, що комунікативна компетентність визначається як інтегральна характеристика, важливими елементами якої є мотиваційно-ціннісні, когнітивні, операційні, позиційно-ціннісні.
Опис: The article deals with the theoretical provisions of communicative competence in the context of professional competence of a HEI teacher. It is established that communicative competence is defined as an integral characteristic which includes the components of motivational values, cognitive components, operating components and components of positional values.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8901
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комунікативна компетентність викладача ЗВО.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.