Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8920
Title: | Індивідуальна робота студентів при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах : проблеми організації та шляхи активізації |
Other Titles: | Индивидуальная работа студентов при изучении иностранного языка в высших учебных заведениях : проблемы организации и пути активизации Individual work of students in the process of learning the foreign language in higher educational establishments : problems of organization and ways to activation |
Authors: | Кириченко, Т. О. Рідель, Т. М. Кириченко, Т. А. Ридель, Т. Н. Kyrychenko, T. O. Ridel, T. M. |
Keywords: | іноземна мова вища освіта розвиток иностранный язык высшее образование развитие foreign language higher education development |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | КПУ |
Citation: | Кириченко Т. О. Індивідуальна робота студентів при вивченні іноземної мови : проблеми організації та шляхи активізації [Електронний ресурс] / Т. О. Кириченко, Т. М. Рідель // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя : КПУ, 2021. – Вип. № 76 |
Abstract: | Статтю присвячено розгляду різних підходів до організації індивідуальної роботи студентів з використанням інформаційних технологій та ролі індивідуальної роботи студентів у процесі вивчення мови. Виявлено, що індивідуальна робота студентів є досить гнучким процесом і передбачає такі заходи як : вирішення практичних завдань різного рівня складності, практикуми; робота з різними джерелами інформації та написання нарисів, доповідей, конспектів. Зроблено висновок, що інформаційні технології можуть бути потужним інструментом для кожного, хто хоче вивчати іноземні мови за допомогою індивідуальної роботи, та є ефективним засобом для розширення творчого потенціалу студентів. Визначено переваги інформаційних технологій в освіті та їх використання в організації індивідуальної роботи студентів. Статья посвящена рассмотрению различных подходов к организации индивидуальной работы студентов с использованием информационных технологий и роли индивидуальной работы студентов в процессе изучения языка. Выявлено, что индивидуальная работа студентов является достаточно гибким процессом и предполагает такие меры как: решение практических задач разного уровня сложности, практикумы; работа с различными источниками информации и написание очерков, докладов, конспектов. Сделан вывод, что информационные технологии могут быть мощным инструментом для каждого, кто хочет изучать иностранные языки с помощью индивидуальной работы, и является эффективным средством для расширения творческого потенциала студентов. Определены преимущества информационных технологий в образовании и их использование. |
Description: | The article is devoted to the consideration of different approaches to the organization of individual work of students with the use of information technologies and the role of individual work of students in the process of language learning. It was found out that the individual work of students is a very flexible process and involves such activities as: solving practical problems of varying levels of complexity, workshops; work with various sources of information and writing essays, reports, abstracts. It is concluded that information technology can be a powerful tool for anyone who wants to learn foreign languages through individual work, and is an effective means to expand the creative potential of students. The advantages of information technologies in education and their use in the organization of individual work of students are determined. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8920 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІ.pdf | 444,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.