Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамохвалова, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorХарченко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorСамохвалова, Ирина Юрьевна-
dc.contributor.authorХарченко, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorSamokhvalova, Irina Yuriyivna-
dc.contributor.authorKharchenko, Sergey Nikolaevich-
dc.date.accessioned2021-06-18T11:57:06Z-
dc.date.available2021-06-18T11:57:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСамохвалова І. Ю. Аналіз психологічних та соціологічних теорій особистості як концептуальних засад неформальної освіти [Електронний ресурс] / І. Ю. Самохвалова, С. М. Харченко // International scientific and practical conference «Current trends and factors of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries» : conference proceeding, (September 25-26, 2020). – Lublin : Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2020. – P. 2. – P. 97-101. – Режим доступу : https://doi.org/10.30525/978-9934-588-80-8-2.25. - Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8972-
dc.descriptionThe article analyzes the psychological and sociological theories of personality on which the concept of non-formal education is based. It is determined that the theory of non-formal education and non-formal physical education is based on philosophical, social and psychological teachings, which oppose the content of formal (mass) and informal (individualized) content of education.uk_UA
dc.description.abstractВ статті проведений аналіз психологічних та соціологічних теорій особистості на які спирається концепція неформальної освіти. Визначено, що теорія неформальної освіти та неформальної фізкультурної освіти базується на філософських, соціальних та психологічних ученнях, які протиставляють за змістом формальний (масовий) та неформальний (індивідуалізований) змісти освіти. В статье проведен анализ психологических и социологических теорий личности, на которые опирается концепция неформального образования. Определено, что теория неформального образования и неформального физкультурного образования базируется на философских, социальных и психологических учениях, которые противопоставляют по содержанию формальный (массовый) и неформальный (индивидуализированный) содержания образования.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherIzdevnieciba «Baltija Publishing»uk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectнеформальна фізкультурна освітаuk_UA
dc.subjectтеорії особистостіuk_UA
dc.subjectнеформальное образованиеuk_UA
dc.subjectнеформальное физкультурное образованиеuk_UA
dc.subjectтеории личностиuk_UA
dc.subjectnon-formal educationuk_UA
dc.subjectnon-formal physical educationuk_UA
dc.subjecttheories of personalityuk_UA
dc.titleАналіз психологічних та соціологічних теорій особистості як концептуальних засад неформальної освітиuk_UA
dc.title.alternativeАнализ психологических и социологических теорий личности как концептуальных основ неформального образованияuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of psychological and sociological theories of personality as conceptual foundations of non-formal educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68-Chapter Manuscript-3464-1-10-20201102.pdf151,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.