Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8975
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самохвалова, Ірина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Самохвалова, Ирина Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Samokhvalova, Irina Yuriyivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-18T12:40:22Z | - |
dc.date.available | 2021-06-18T12:40:22Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Самохвалова І. Ю. Неформальна освіта в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / І. Ю. Самохвалова // Традиції та новації у сфері педагогіки та психології : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, (Київ, 5-6 лютого 2021 р.). – Київ : Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2021. – С. 143-146. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8975 | - |
dc.description | The article shows that the combination of formal and non-formal learning can help the graduate in distance learning to expand educational opportunities through flexibility, taking into account individual opportunities and educational needs, the pace and rhythm of learning, increasing motivation and self-organization, interaction between participants process. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті показано, що поєднання засобів формального та неформального навчання може допомогти здобувачу вищої освіти в умовах дистанційного навчання розширити освітні можливості за рахунок гнучкості, врахування індивідуальних можливостей та освітніх потреб, темпу та ритму засвоєння матеріалу, підвищення мотивації та самоорганізації, здійснення взаємодії між учасниками освітнього процесу. В статье показано, что сочетание средств формального и неформального обучения может помочь соискателю высшего образования в условиях дистанционного обучения расширить образовательные возможности за счет гибкости, учета индивидуальных возможностей и образовательных потребностей, темпа и ритма усвоения материала, повышение мотивации и самоорганизации, осуществления взаимодействия между участниками образовательного процесса. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | неформальное образование | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | образовательный процесс | uk_UA |
dc.subject | non-formal education | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.title | Неформальна освіта в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Неформальное образование в условиях дистанционного обучения | uk_UA |
dc.title.alternative | Non-formal education in the context of distance learning | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 288,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.