Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9000
Title: Multicultural approach to the process of university students’ professional training
Other Titles: Мультикультурний підхід до процесу професійної підготовки студентів університетів
Мультикультурный подход к процессу профессиональной подготовки студентов вузов
Authors: Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Белоцерковец, Марина Анатолиевна
Keywords: multicultural approach
professional training
university students
мультикультурний підхід
професійна підготовка
студенти університетів
мультикультурный подход
профессиональная подготовка
студенты университетов
Issue Date: 2021
Citation: Bilotserkovets M. Multicultural approach to the process of university students’ professional training [Electronic resource] / M. Bilotserkovets // Матеріали І Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні тенденції навчання студентів іноземних мов у мультикультурному академічному середовищі», (Суми, 17 квітня 2021 р.). – Суми, 2021. – C. 62-64. – Режим доступу : https://science.snau.edu.ua/wp-content/uploads/2021/05/ЗБІРНИК-матеріалів-конференції-1-1.pdf. - Заголовок з екрану.
Abstract: Multicultural approach to education enables instructors’ comprehension of the ways in which culturally and linguistically diverse students learn and collaborate amid a unified learning process. It proclaims not only recognizing and accepting cultural differences, but also equality and fairness. It is pivotal to admit acknowledging and emphasizing the importance of differences, in particular in language as it reflects the culture of its bearers. This approach will help ethnically and culturally students to become confident and well-adjusted learners, engaging them in an additive approach to teaching as opposed to a deficiency model of teaching. Мультикультурний підхід до освіти дає змогу викладачам зрозуміти способи, як різноманітні в культурному та мовному плані студенти вчаться та співпрацюють серед єдиного навчального процесу. Він проголошує не тільки визнання та прийняття культурних відмінностей, але також рівність та справедливість. Важливо визнати та підкреслити важливість відмінностей, зокрема в мові, оскільки вони відображають культуру її носіїв. Цей підхід допоможе студентам з етнічної та культурної точки зору стати впевненими та добре налаштоватися до навчання, залучаючи їх до адитивного підходу до викладання, на відміну від дефіцитної моделі викладання.
Description: Мультикультурный подход к образованию позволяет преподавателям понять способы, как разнообразные в культурном и языковом плане студенты учатся и сотрудничают среди единого учебного процесса. Он провозглашает не только признание и принятие культурных различий, но также равенство и справедливость. Важно признать и подчеркнуть важность различий, в частности в языке, поскольку они отражают культуру ее носителей. Этот подход поможет студентам с этнической и культурной точки зрения стать уверенными и адаптироваться к учебному процессу, привлекая их к аддитивному подходу к преподаванию, в отличие от дефицитной модели преподавания.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9000
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf405,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.