Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубіна, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorГубина, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorGubina, Oksana Yuriyvna-
dc.date.accessioned2021-07-06T07:45:27Z-
dc.date.available2021-07-06T07:45:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГубіна О. Ю. Міжнародний досвід використання засобів е-навчання у професійно-педагогічній підготовці спеціалістів [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Наука - основа розвитку світу : збірник наукових матеріалів LI Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, ( м. Ужгород, 2020 р.). - Ужгород, 2020. - С. 13-16. - Режим доступу : –el-cnf.com.ua. - Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9104-
dc.descriptionDuring the spread of the Covid 19 pandemic, e-learning, which is a complex, complex social phenomenon, is of great importance. The most developed components of this discourse include research in the field of information and communication technologies, pedagogical innovation, organizational theory, comparative pedagogy and more. Thus, the problem of researching the professional and pedagogical aspect of e-learning is urgent.uk_UA
dc.description.abstractУ період розповсюдження пандемії Covid 19 важливого значення набуває е-навчання, яке являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. До найбільш розвинених складових такого дискурсу належать дослідження у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, педагогічної інноватики, теорії організацій, порівняльної педагогіки тощо. Отже, нагальною постає проблема дослідження професійно-педагогічного аспекту е-навчання. В период распространения пандемии Covid 19 важное значение приобретает электронного обучения, которое представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, образовали в течение последних десятилетий развит многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. К наиболее развитых составляющих такого дискурса относятся исследования в области информационно-коммуникационных технологий, педагогической инноватики, теории организаций, сравнительной педагогики и тому подобное. Итак, насущной встает проблема исследования профессионально-педагогического аспекта электронного обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвідкрита освітаuk_UA
dc.subjectметодичний аспектuk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічний аспектuk_UA
dc.subjectоткрытое образованиеuk_UA
dc.subjectметодический аспектuk_UA
dc.subjectпрофессионально-педагогический аспектuk_UA
dc.subjectopen educationuk_UA
dc.subjectmethodical aspectuk_UA
dc.subjectprofessional and pedagogical aspectuk_UA
dc.titleМіжнародний досвід використання засобів е-навчання у професійно-педагогічній підготовці спеціалістівuk_UA
dc.title.alternativeМеждународный опыт использования средств электронного обучения в профессионально-педагогической подготовке специалистовuk_UA
dc.title.alternativeInternational experience in the use of e-learning tools in professional and pedagogical training of specialistsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губіна О. Ю. Міжнародний досвід.pdf387,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.