Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9104
Title: | Міжнародний досвід використання засобів е-навчання у професійно-педагогічній підготовці спеціалістів |
Other Titles: | Международный опыт использования средств электронного обучения в профессионально-педагогической подготовке специалистов International experience in the use of e-learning tools in professional and pedagogical training of specialists |
Authors: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Keywords: | відкрита освіта методичний аспект професійно-педагогічний аспект открытое образование методический аспект профессионально-педагогический аспект open education methodical aspect professional and pedagogical aspect |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Губіна О. Ю. Міжнародний досвід використання засобів е-навчання у професійно-педагогічній підготовці спеціалістів [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Наука - основа розвитку світу : збірник наукових матеріалів LI Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, ( м. Ужгород, 2020 р.). - Ужгород, 2020. - С. 13-16. - Режим доступу : –el-cnf.com.ua. - Заголовок з екрану |
Abstract: | У період розповсюдження пандемії Covid 19 важливого значення набуває е-навчання, яке являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. До найбільш розвинених складових такого дискурсу належать дослідження у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, педагогічної інноватики, теорії організацій, порівняльної педагогіки тощо. Отже, нагальною постає проблема дослідження професійно-педагогічного аспекту е-навчання. В период распространения пандемии Covid 19 важное значение приобретает электронного обучения, которое представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, образовали в течение последних десятилетий развит многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. К наиболее развитых составляющих такого дискурса относятся исследования в области информационно-коммуникационных технологий, педагогической инноватики, теории организаций, сравнительной педагогики и тому подобное. Итак, насущной встает проблема исследования профессионально-педагогического аспекта электронного обучения. |
Description: | During the spread of the Covid 19 pandemic, e-learning, which is a complex, complex social phenomenon, is of great importance. The most developed components of this discourse include research in the field of information and communication technologies, pedagogical innovation, organizational theory, comparative pedagogy and more. Thus, the problem of researching the professional and pedagogical aspect of e-learning is urgent. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9104 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Губіна О. Ю. Міжнародний досвід.pdf | 387,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.