Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9106
Назва: | Соціально-педагогічна складова електронного навчання |
Інші назви: | Социально-педагогическая составляющая электронного обучения Socio-pedagogical component of e-learning |
Автори: | Губіна, Оксана Юріївна Губина, Оксана Юрьевна Gubina, Oksana Yuriyvna |
Ключові слова: | відкрита освіта методичний аспект соціально-педагогічний аспект открытое образование методический аспект социально-педагогический аспект open education methodical aspect socional and pedagogical aspect |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Громадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
Бібліографічний опис: | Губіна О. Ю. Соціально-педагогічна складова електронного навчання [Електронний ресурс] / О. Ю. Губіна // Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в Україні та світі : міжнародна науково-практична конференція, ( м. Київ, 2020 р.). – Київ : Громадська організація «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. - С. 89-92 |
Короткий огляд (реферат): | У період розповсюдження пандемії Covid 19 важливого значення набуває е-навчання, яке являє собою складний, комплексний соціальний феномен, дослідження якого передбачає цілісне вивчення, систематизацію та класифікацію джерел у багатьох галузях знань, що утворили протягом останніх десятиліть розвинений багатодисциплінарний та інтердисциплінарний дискурс. До найбільш розвинених складових такого дискурсу належать дослідження у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, педагогічної інноватики, теорії організацій, порівняльної педагогіки тощо. Отже, нагальною постає проблема дослідження соціально-педагогічного аспекту е-навчання. В период распространения пандемии Covid 19 важное значение приобретает электронного обучения, которое представляет собой сложный, комплексный социальный феномен, исследование которого предполагает целостное изучение, систематизацию и классификацию источников во многих отраслях знаний, образовали в течение последних десятилетий развит многодисциплинарный и интердисциплинарный дискурс. К наиболее развитых составляющих такого дискурса относятся исследования в области информационно-коммуникационных технологий, педагогической инноватики, теории организаций, сравнительной педагогики и тому подобное. Итак, насущной встает проблема исследования социально-педагогического аспекта электронного обучения. |
Опис: | During the spread of the Covid 19 pandemic, e-learning, which is a complex, complex social phenomenon, is of great importance. The most developed components of this discourse include research in the field of information and communication technologies, pedagogical innovation, organizational theory, comparative pedagogy and more. Thus, the problem of studying the socio-pedagogical aspect of e-learning is urgent. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9106 |
Розташовується у зібраннях: | Статті, тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Губіна О. Ю. Соціально-педагогічна складова.pdf | 209,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.