Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9116
Назва: Мотивація як фактор рушійної сили до навчання
Інші назви: Мотивация как фактор движущей силы обучения
Motivation as a driving force for learning
Автори: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Ключові слова: самостійна робота
мотивація
основні компоненти
самостоятельная работа
мотивация
основные компоненты
self-educational activity
motivation
main components
Дата публікації: 2021
Видавництво: Південна фундація педагогіки
Бібліографічний опис: Тамаркіна О. Л. Мотивація як фактор рушійної сили до навчання [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Одеса, 19–20 лютого 2021р.). – Одеса : Південна фундація педагогіки, 2021. – С.131-134
Короткий огляд (реферат): В даній статті автором розглядається питання мотивації, яка є головною рушійною силою будь-якої діяльності людини і професійна діяльність не є виключенням. Мотивація є одним із ведучих факторів успішного навчання молодої людини, а отже її професійного становлення. Розвиток позитивної навчальної мотивації у студентів є однією з умов розвитку особистості та ефективної професійної підготовки. В данной статье автором рассматривается вопрос мотивации, которая является главной движущей силой любой деятельности человека и профессиональная деятельность не является исключением. Мотивация является одним из ведущих факторов успешного обучения молодого человека, а следовательно ее профессионального становления. Развитие положительной учебной мотивации у студентов является одним из условий развития личности и эффективной профессиональной подготовки.
Опис: In this article, the author considers the issue of motivation, which is the main driving force of any human activity and professional activity is no exception. Motivation is one of the leading factors in the successful learning of a young person, and hence his professional development. The development of positive learning motivation in students is one of the conditions for personal development and effective training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9116
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тамаркіна О. Л. Мотивація як фактор.pdf293,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.