Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9116
Title: Мотивація як фактор рушійної сили до навчання
Other Titles: Мотивация как фактор движущей силы обучения
Motivation as a driving force for learning
Authors: Тамаркіна, Ольга Леонідівна
Тамаркина, Ольга Леонидовна
Tamarkina, Olha Leonidivna
Keywords: самостійна робота
мотивація
основні компоненти
самостоятельная работа
мотивация
основные компоненты
self-educational activity
motivation
main components
Issue Date: 2021
Publisher: Південна фундація педагогіки
Citation: Тамаркіна О. Л. Мотивація як фактор рушійної сили до навчання [Електронний ресурс] / О. Л. Тамаркіна // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції, ( м. Одеса, 19–20 лютого 2021р.). – Одеса : Південна фундація педагогіки, 2021. – С.131-134
Abstract: В даній статті автором розглядається питання мотивації, яка є головною рушійною силою будь-якої діяльності людини і професійна діяльність не є виключенням. Мотивація є одним із ведучих факторів успішного навчання молодої людини, а отже її професійного становлення. Розвиток позитивної навчальної мотивації у студентів є однією з умов розвитку особистості та ефективної професійної підготовки. В данной статье автором рассматривается вопрос мотивации, которая является главной движущей силой любой деятельности человека и профессиональная деятельность не является исключением. Мотивация является одним из ведущих факторов успешного обучения молодого человека, а следовательно ее профессионального становления. Развитие положительной учебной мотивации у студентов является одним из условий развития личности и эффективной профессиональной подготовки.
Description: In this article, the author considers the issue of motivation, which is the main driving force of any human activity and professional activity is no exception. Motivation is one of the leading factors in the successful learning of a young person, and hence his professional development. The development of positive learning motivation in students is one of the conditions for personal development and effective training.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9116
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тамаркіна О. Л. Мотивація як фактор.pdf293,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.