Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9144
Назва: Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech
Інші назви: Реализация смешанного обучения студентов при помощи EdTech
Implementing blended learning for students with EdTech
Автори: Швець, Ольга Григорівна
Осьмук, Наталія Григорівна
Улько, Лариса Григорівна
Швец, Ольга Григорьевна
Осьмук, Наталья Григорьевна
Улько, Лариса Григорьевна
Shvets, Olga Grigorivna
Osmuk, Natalia Grigorivna
Ulko, Larysa Grigorivna
Ключові слова: змішане навчання
заклад вищої освіти
смешанное обучение
учреждение высшего образования
blended learning
higher education
Дата публікації: 2020
Видавництво: The Academy of Management and Administration in Opole
Бібліографічний опис: Швець О. Реалізація змішаного навчання студентів засобами EdTech [Електронний ресурс] / О. Швець, Н. Осьмук, Л. Улько // Education during a pandemic crisis : problems and prospects : мonograph / eds. T.Nestorenko, T. Pokusa. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. - Р. 270-276
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливості застосування навчальних освітніх платформ для реалізації змішаного навчання. Проведено порівняльна характеристика чотирьох моделей організації змішаного навчання (ротаційна, гнучка, «зроби сам», модель збагаченого віртуального навчання) із зазначенням ролі викладача та онлайн роботи. Наведено приклади використання програмних онлайн засобів для організації дистанційного навчання та гейміфікації навчання. Рассмотрены возможности применения учебных образовательных платформ для реализации смешанного обучения. Проведена сравнительная характеристика четырех моделей организации смешанного обучения (ротационная, гибкая, «сделай сам», модель обогащенного виртуального обучения) с указанием роли преподавателя и онлайн работы. Приведены примеры использования программных онлайн средств для организации дистанционного обучения и геймификации обучения.
Опис: The possibilities of using educational educational platforms for the implementation of blended learning are considered. Comparative characteristics of four models of the organization of blended learning (rotational, flexible, A La Carte Model / Self-Blend, Enriched Virtual Model / Online Driver) indicating the role of the teacher and online work, are carried out. Examples of using online software tools for organizing distance learning and пamification of education are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9144
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реалізація змішаного навчання.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.