Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9146
Назва: Особистісно-орієнтований підхід при організації дистанційного навчання студентів
Інші назви: Личностно-ориентированный подход при организации дистанционного обучение студентов
Personality-oriented approach in the organization of distance learning of students
Автори: Швець, Ольга Григорівна
Осьмук, Наталія Григорівна
Ліцман, Юлія Володимирівна
Швец, Ольга Григорьевна
Осьмук, Наталья Григорьевна
Лицман, Юлия Владимировна
Shvets, Olga Grigoryevna
Osmuk, Natalya Grigoryevna
Litsman, Yuliya Vladimirovna
Ключові слова: дистанційне навчання студентів
особистісно-орієнтований підхід у навчанні студентів закладів вищої освіти
освітня платформа Мооdle
дистанционное обучение студентов
личностно-ориентированный подход в обучении студентов высших учебных заведений
образовательная платформа Мооdle
distance learning of students
student-centered approach in teaching students of higher educational institutions
educational platform Modle
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Швець О. Г. Особистісно-орієнтований підхід при організації дистанційного навчання студентів [Електронний ресурс] / О. Г. Швець, Н. Г. Осьмук, Ю. В. Ліцман // Science and Education a New Dimension. Humnities and Social sciences, 2020. - VIII (42). - Issue: 242, Dec. – P. 48-51
Короткий огляд (реферат): У дослідженні висвітлено теоретичні основи організації дистанційного навчання за допомогою освітньої платформи Мооdle та соціальної мережі Edmodo. Звернуто увагу на можливості вказаних ресурсів щодо забезпечення студентцентрованого навчання. На основі власного досвіду розкрито переваги кожної з платформ у забезпеченні варіативності шляхів пізнавального процесу, організації формального і неформального спілкування, підтримки й супроводу студентів у процесі навчання, підвищення мотивації до навчання. В исследовании освещены теоретические основы организации дистанционного обучения с помощью образовательной платформы Мооdle и социальной сети Edmodo. Обращено внимание на возможности указанных ресурсов по обеспечению студентцентрованого обучения. На основе собственного опыта раскрыто преимущества каждой из платформ в обеспечении вариативности путей познавательного процесса, организации формального и неформального общения, поддержки и сопровождения студентов в процессе обучения, повышения мотивации к обучению.
Опис: The highlights of theoretical foundations of the organization of distance learning using the educational platform Modle and the social network Edmodo are covered in the research. Attention is paid to the possibilities of these resources to provide studentcentered learning. On the basis of the authors' own experience, the advantages of each of the platforms are revealed in ensuring the variability of the paths of the cognitive process, organizing formal and informal communication, supporting and accompanying students in the learning process, increasing motivation for learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9146
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець О. Г. Особистісно-орієнтований підхід.pdf373,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.