Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9160
Title: Формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв у процесі вивчення математичних дисциплін з позицій діяльнісного підходу
Other Titles: Формирование исследовательской компетентности студентов-аграриев в процессе изучения математических дисциплин с позиций деятельностного похода
Formation of research competence of agricultural studentsin the process of studying mathematical disciplinesfrom the standpoint of the business approach
Authors: Борозенець, Н. С.
Шишенко, І. В.
Борозенец, Н. С.
Шишенко, И. В.
Borozenets, N. S.
Shishenko, I. V.
Keywords: діяльнісний підхід
дослідницька компетентність
студенти-аграрії
деятельностный подход
исследовательская компетентность
студенты-аграрии
activity approach
research competence
agricultural students
Issue Date: 2020
Citation: Борозенець Н. С. Формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв у процесі вивчення математичних дисциплін з позицій діяльнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. С. Борозенець, І. В. Шишенко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - VIII (91). – Issue : 227(May ). - 2020. - С 7-11
Abstract: У статті продемонстровано необхідність впровадження діяльнісного підходу у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців-аграріїв під час вивчення математичних дисциплін; наголошено на формуванні певних універсальних навчальних дій, які реалізуються в процесі професійної підготовки і формування дослідницької компетентності; сформульовано означення основних понять діяльнісного підходу до визначеної навчальної діяльності; показано, що застосування діяльнісного підходу реалізується на основі поетапного формування розумових дій; зазначено, що формування дослідницької компетентності можливо за допомогою проблемного навчання, засобом якого слугують диференційовані завдання поглибленого рівня. В статье продемонстрировано необходимость внедрения деятельностного подхода в процессе формирования исследовательской компетентности будущих специалистов-аграриев при изучении математических дисциплин; отмечено формировании определенных универсальных учебных действий, которые реализуются в процессе профессиональной подготовки и формирования исследовательской компетентности; сформулировано определение основных понятий деятельностного подхода к определенной учебной деятельности; показано, что применение деятельностного подхода реализуется на основе поэтапного формирования умственных действий; отмечено, что формирование исследовательской компетентности возможно с помощью проблемного обучения, посредством которого служат дифференцированные задания углубленного уровня.
Description: The article demonstrates the necessity of introducing an activity approach in the process of forming the research competence of future agrarian specialists in the study of mathematical disciplines; emphasized on the formation of certain universal educational actions, which are realized in the process of professional training and formation of research competence; the definition of the basic concepts of the activity approach to a certain educational activity is formulated; it is shown that the application of the activity approach is realized on the basis of gradual formation of mental actions; stated that the formation of research competence is possible through problem-based learning, which is a means of differentiated advanced level tasks.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9160
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борозенець Н. С. Формування .pdf503,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.