Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9172
Title: | Роль емоційного інтелекту у формуванні іншомовних комунікативних навичок |
Other Titles: | Роль эмоционального интеллекта в формировании иноязычных коммуникативных навыков The Role of Emotional Intelligence in Foreign Language Skills Creating |
Authors: | Крекотень, Олена Валентинівна Крекотень, Елена Валентиновна Krekoten, Olena Valentynivna |
Keywords: | емоційна діяльність інтелект тренінг емоційної компетентності эмоциональная деятельность интеллект тренинг эмоциональной компетентности emotional activity intelligence emotional competence training |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Крекотень О. В. Роль емоційного інтелекту у формуванні іншомовних комунікативних навичок [Електронний ресурс ] / О. В. Крекотень // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи і Азії : матеріали XXXVIII Міжнародної науково-практичної конференції : збірник наукових праць, ( м. Переяслав, 2021 р.). - Переяслав, 2021. - С. 63-65 |
Abstract: | Вимоги до вищої освіти підвищуються з року в рік, рівень комп’ютерної грамотності студентів прогресує, тому перед викладачем іноземної мови постає проблема давати знання таким чином, щоб мотивація до вивчення мови не зникла. Якщо раніше методика навчання іноземної мови не передбачала емоційного контенту навчання, то зараз все більше наукових досліджень присвячується емоційній складовій. Факт, що емоційна діяльність впливає на успішність життєдіяльності людини підтверджений багатьма науковими розробками, тож розгляд заняття з іноземної мови з цієї точки зору нам видається доречним. Таке поняття, як емоційний інтелект, варто розглянути з дидактичної точки зору. Требования к высшему образованию повышаются из года в год, уровень компьютерной грамотности студентов прогрессирует, поэтому перед преподавателем иностранного языка возникает проблема давать знания таким образом, чтобы мотивация к изучению языка не исчезла. Если раньше методика обучения иностранному языку не предусматривала эмоционального контента обучения, то сейчас все больше научных исследований посвящается эмоциональной составляющей. Тот факт, что эмоциональная деятельность влияет на успешность жизнедеятельности человека подтвержден многими научными разработками, поэтому рассмотрение занятия по иностранному языку с этой точки зрения нам представляется уместным. Такое понятие, как эмоциональный интеллект, стоит рассмотреть с дидактической точки зрения. |
Description: | Requirements for higher education are increasing from year to year, the level of computer literacy of students is progressing, so the teacher of a foreign language faces the problem of imparting knowledge in such a way that the motivation to learn the language does not disappear. If earlier the method of teaching a foreign language did not provide for the emotional content of learning, now more and more research is devoted to the emotional component. The fact that emotional activity affects the success of human life is confirmed by many scientific developments, so the consideration of a foreign language lesson from this point of view seems appropriate to us. Such a concept as emotional intelligence should be considered from a didactic point of view. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9172 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Крекотень О. Роль емоційного інтелекту.PDF | 307,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.