Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Володимир Олексійович-
dc.contributor.authorКравченко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorКравченко, Владимир Алексеевич-
dc.contributor.authorКравченко, Юлия Анатолиевна-
dc.contributor.authorKravchenko, Vladimir Alekseevich-
dc.contributor.authorKravchenko, Yulia Anatolievna-
dc.date.accessioned2021-07-14T08:59:57Z-
dc.date.available2021-07-14T08:59:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКравченко В. О. Використання віртуального лабораторного практикуму для активізації самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / В. О. Кравченко, Ю. А. Кравченко // Innovative development of science and education. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference, (Athens, Greece, 2020). - Athens : ISGT Publishing House, 2020. - P. 202-204uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9186-
dc.descriptionThe paper considers the use of virtual laboratory work in the study of electrical disciplines in order to increase the effectiveness of training. Comparison of different ways of using the virtual laboratory practice is carried out; it is shown that the most effective is its combination with the implementation of real laboratory work. As an independent element of virtual work, it is advisable to use distance learning.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі розглянуто застосування віртуальних лабораторних робіт при вивченні електротехнічних дисциплін з метою підвищення ефективності навчання. Проведено порівняння різних способів використання віртуального лабораторного практикуму; показано, що найбільш ефективним є його поєднання з виконанням реальних лабораторних робіт. Як самостійний елемент віртуальні роботи доцільно використовувати при дистанційній формі навчання. В работе рассмотрено применение виртуальных лабораторных работ при изучении электротехнических дисциплин с целью повышения эффективности обучения. Проведено сравнение различных способов использования виртуального лабораторного практикума; показано, что наиболее эффективным является его сочетание с выполнением реальных лабораторных работ. Как самостоятельный элемент виртуальные работы целесообразно использовать при дистанционной форме обучения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherISGT Publishing Houseuk_UA
dc.subjectлабораторний практикумuk_UA
dc.subjectвіртуальна лабораторна роботаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectлабораторный практикумuk_UA
dc.subjectвиртуальная лабораторная работаuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectlaboratory workshopuk_UA
dc.subjectvirtual laboratory workuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.titleВикористання віртуального лабораторного практикуму для активізації самостійної роботи студентівuk_UA
dc.title.alternativeИспользование виртуального лабораторного практикума для активизации самостоятельной работы студентовuk_UA
dc.title.alternativeUsing a virtual laboratory workshop to enhance the independent work of studentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко В. О. Використання віртуального .pdf183,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.