Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9300
Назва: Формування професійних компетентностей в одноборців високої кваліфікації в умовах значного психофізичного навантаження
Інші назви: Формирование профессиональных компетенций у единоборцев высокой квалификации в условиях значительной психофизической нагрузки
Formation of professional competencies in athletes engaged in martial arts of high qualification in conditions of significant psychophysical load
Автори: Рибалко, П. Ф.
Хоменко, С. В.
Жуков, В. Л.
Чередніченко, С. В.
Леоненко, А. В.
Рыбалко, П. Ф.
Хоменко, С. В.
Жуков, В. Л.
Чередниченко, С. В.
Леоненко, А. В.
Rybalko, P. F.
Khomenko, S. V.
Zhukov, V. L.
Cherednichenko, S. V.
Leonenko, A. V.
Ключові слова: одноборства
педагогічна модель
професійні компетентності
единоборства
педагогическая модель
профессиональные компетентности
martial arts
pedagogical model
professional competencies
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Формування професійних компетентностей в одноборців високої кваліфікації в умовах значного психофізичного навантаження [Електронний ресурс] / П. Ф. Рибалко, С. В. Хоменко, В. Л. Жуков [та ін.] // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наук. пр. / редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) [та ін.]. - Запоріжжя : КПУ, 2021. - Вип.74. - Т.1. - С.133-138. - Режим доступу : DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-1.25. - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): Головною метою дослідження є конструювання й апробація змістово-функціональної моделі формування професійних компетентностей у бойових самбістів високої кваліфікації в умовах значного психофізичного навантаження.Під час дослідно-експериментальної роботи використані такі методи дослідження: аналіз і узагальнення результатів науково-методичної, спеціальної, навчально-методичної, довідкової літератури і відповідних напряму дослідження інтернет-ресурсів, інструментальні методи дослідження, експертна оцінка, відеоаналіз, сучасні методики математико-статистичної обробки даних, психофізіологічний аналіз та інші.Під час педагогічного експерименту досліджувані самбісти контрольної групи використовували традиційну методику формування ключових професійних компетентностей, зокрема і психофізичної компетентності, яка передбачена відповідними нормативно-правовими документами та навчальними програмами організації системи багаторічної підготовки одноборців. Досліджувані бойові самбісти експериментальної групи додатково використовували розроблену нами змістово-функціональну модель. У результаті порівняння показників до та після використання запропонованої нами педагогічної моделі встановлено, що результати, отримані наприкінці педагогічного експерименту в досліджуваних групах, суттєво підвищилися порівняно з вихідними даними, ці відмінності в основному достовірні (Ег, P ≤ 0,05). Главной целью исследования является конструирование и апробация содержательно-функциональной модели формирования профессиональных компетенций в боевых самбистов высокой квалификации в условиях значительного психофизического нагрузки. Во время опытно-экспериментальной работы использованы следующие методы исследования: анализ и обобщение результатов научно-методической, специальной, учебно-методической, справочной литературы и соответствующих направления исследования интернет-ресурсов, инструментальные методы исследования, экспертная оценка, видеоанализ, современные методики математико-статистической обработки данных, психофизиологический анализ и другие. Во время педагогического эксперимента испытуемые самбисты контрольной группы использовали традиционную методику формирования ключевых профессиональных компетенций, в том числе и психофизической компетентности, которая предусмотрена соответствующими нормативно-правовыми документами и учебными программами организации системы многолетней подготовки единоборцев. Исследуемые боевые самбисты экспериментальной группы дополнительно использовали разработанную нами содержательно-функциональную модель. В результате сравнения показателей до и после использования предложенной нами педагогической модели установлено, что результаты, полученные в конце педагогического эксперимента в исследуемых группах, существенно повысились по сравнению с исходными данными, эти различия в основном достоверны (Ег, P ≤ 0,05).
Опис: The main purpose of the study is to design and test a content-functional model of the formation of professional competencies in highly qualified combat sambo wrestlers under conditions of significant psychophysical load. During the experimental work, the following research methods were used: analysis and generalization of the results of scientific and methodological, special, educational, methodological, reference literature and the corresponding areas of research on Internet resources, instrumental research methods, expert assessment, video analysis, modern methods of mathematical and statistical processing data, psychophysiological analysis and others. During the pedagogical experiment, the tested sambo wrestlers of the control group used the traditional method of forming key professional competencies, including psychophysical competence, which is provided for by the relevant regulatory documents and curricula for organizing a system of long-term training of combatants. The studied combat sambists of the experimental group additionally used the content-functional model developed by us. As a result of comparing the indicators before and after using the pedagogical model we proposed, it was found that the results obtained at the end of the pedagogical experiment in the studied groups increased significantly in comparison with the initial data, these differences are mostly reliable (Eg, P ≤ 0.05).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9300
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування професійних компетентностей .pdf625,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.