Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Оксана-
dc.contributor.authorДолбаносова, Римма-
dc.contributor.authorИванова, Оксана-
dc.contributor.authorДолбаносова, Римма-
dc.contributor.authorIvanova, Oksana-
dc.contributor.authorDolbanosova, Rimma-
dc.date.accessioned2021-08-03T11:49:13Z-
dc.date.available2021-08-03T11:49:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІванова О. І. Ефективність змішаного навчання при вивченні природничих дисциплін ВНЗ [Електронний ресурс] / О. І. Іванова, Р. В. Долбаносова // Збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «ІІ Шкловські читання «Проблеми сучасних природничо-математичних наук та методик їх викладання», (Глухів, 28-29 жовтня 2020 р.). – Глухів, 2020. – С. 106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9323-
dc.descriptionIn the study of natural sciences "Bioinorganic and Analytical Chemistry" and "Veterinary Toxicology", in the format of blended learning, students majoring in "Veterinary Medicine" and "Veterinary Hygiene, Sanitation and Expertise" were invited to watch video lectures, videos and theoretical material at home. the audience was discussing it. Problematic issues were discussed in the forum (31%), chat (38%), video conferencing (16%), audio conferencing (13%) and in the form of discussions during class sessions (2%). ). Laboratory and practical work was performed by graduates in the laboratory, and were designed independently at home.uk_UA
dc.description.abstractПри вивченні природничих дисциплін «Біонеорганічна та аналітична хімія» та «Ветеринарна токсикологія», в форматі змішаного навчання, студентами спеціальностей «Ветеринарна медицина» і «Ветеринарна гігієна, санітарія і експертиза» пропонувалося вдома переглядати відеолекції, відеоматеріали та ознайомитися з теоретичним матеріалом, а в аудиторії відбувалося його обговорення. Проблемні питання обговорювалися у форумі (31%), чаті (38%), відео конференц-зв`язок (16%), аудіо-конференц-зв`язок (13%) та у вигляді дискусій під час занять в аудиторії (2%). Лабораторні та практичні роботи виконувалися здобувачами вищої освіти в лабораторії, а оформлялися самостійно вдома. При изучении естественных дисциплин «бионеорганической и аналитическая химия» и «Ветеринарная токсикология», в формате смешанного обучения, студентами специальностей «Ветеринарная медицина» и «Ветеринарная гигиена, санитария и экспертиза» предлагалось дома просматривать видеолекции, видеоматериалы и ознакомиться с теоретическим материалом, а в аудитории происходило его обсуждение. Проблемные вопросы обсуждались в форуме (31%), чате (38%), видео конференц-связь (16%), аудио конференц-связь (13%) и в виде дискуссий во время занятий в аудитории (2% ). Лабораторные и практические работы выполнялись соискателями высшего образования в лаборатории, а оформлялись самостоятельно дома.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectактивність студентівuk_UA
dc.subjectмотивація студентівuk_UA
dc.subjectсмешанное обучениеuk_UA
dc.subjectактивность студентовuk_UA
dc.subjectмотивация студентовuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectstudent activityuk_UA
dc.subjectstudent motivationuk_UA
dc.titleЕфективність змішаного навчання при вивченні природничих дисциплін ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeЭффективность смешанного обучения при изучении естественных дисциплин вузовuk_UA
dc.title.alternativeEfficiency of mixed learning in the study of natural disciplinesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf643,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.