Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9335
Title: | Освіта дорослих : психологічні та соціально-педагогічні аспекти концепції розвитку системи безперервної освіти |
Other Titles: | Образование взрослых : психологические и социально-педагогические аспекты концепции развития образования системы беспрерывного обучения Adult education : psychological and socio-pedagogical aspects of the concept of development of the system of continuing education |
Authors: | Курінний, Олексій Вячеславович Куренной, Алексей Вячеславович Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych |
Keywords: | безперервна освіта соціальна детермінація кваліфікація працівника беспрерывное образование социальная детерминация квалификация работника life-long education social determination employee qualification |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Вінницький державний університет |
Citation: | Курінний О. В. Освіта дорослих : психологічні та соціально-педагогічні аспекти концепції розвитку системи безперервної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Курінний // LVІІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція «Наукові підсумки 2020 року», (Вінниця, 17 грудня 2020 р.). – Вінниця : ВДУ, 2020. – Ч. 1. – С. 214-217. |
Abstract: | Актуальний зміст концепції безперервної освіти полягає в соціальній детермінації її походження. Багатоаспектна система причин і суперечностей зумовлює постійну необхідність розв’язання проблеми безперервної освіти. Небувалий розвиток і змінність технологій, засобів виробництва, видів і способів професійної діяльності, службових функцій висувають принципово нові вимоги до характеру і змісту кваліфікації працівника, рівня його інтелектуального, культурного і морального розвитку, вимагають зміни традиційних уявлень про способи і суть соціокультурної спадщини. Актуальный смысл концепции непрерывного образования заключается в социальной детерминации ее происхождения. Многоаспектная система причин и противоречий вызывает постоянную необходимость решения проблемы непрерывного образования. Небывалое развитие и изменчивость технологий, средств производства, видов и способов профессиональной деятельности, служебных функций выдвигают принципиально новые требования к характеру и содержанию квалификации работника, уровня его интеллектуального, культурного и нравственного развития, требуют изменения традиционных представлений о способах и суть социокультурной наследия. |
Description: | The actual content of the concept of continuing education is the social determination of its origin. The multifaceted system of causes and contradictions makes it necessary to solve the problem of continuing education. Unprecedented development and variability of technologies, means of production, types and methods of professional activity, official functions make fundamentally new requirements to the nature and content of the employee's qualifications, level of his intellectual, cultural and moral development, require changes in traditional ideas about ways and essence of sociocultural heritage. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9335 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.