Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9380
Title: | Механізм формування соціально-професійної компетентності студентів нелінгвістичних ВНЗ в процесі навчання іноземній мові |
Other Titles: | Механизм формирования социально-профессиональной компетентности студентов нелингвистических вузов в процессе обучения иностранному языку A mechanism to shape social and professional competence of non-linguistic universities students in the process of teaching a foreign language |
Authors: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Keywords: | іншомовна комунікативна компетенція соціально-професійна компетентність зміст навчання іноземним мовам иноязычная коммуникативная компетенция -профессиональная компетентность содержание обучения иностранным языкам a foreign language communicative competence social and professional competence contents of foreign language teaching |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ТОВ «Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Рідель Т. М. Механізм формування соціально-професійної компетентності студентів нелінгвістичних ВНЗ в процесі навчання іноземній мові [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Молодий вчений : науковий журнал. – Херсон : ТОВ «Видавничий дім «Гельветика», 2018. – № 12 (64). – С. 448-452. |
Abstract: | Подано загальну модель механізму формування соціально-професійної компетентності в процесі навчання іноземним мовам у нелінгвістичних ВНЗ. Представлено проблему відбору предметно-тематичного змісту навчання іноземним мовам. Розглянуто основні шляхи функціонування моделі як розвитку іншомовної комунікативної компетенції в соціокультурній та професійній сферах спілкування. Доведено ефективність моделі, на основі якої формується соціально-професійна комунікативна компетентність. Обґрунтовано, що соціально-професійна комунікативна компетентність є засобом оволодіння власне соціально-професійною компетентністю фахівця. Представлена общая модель механизма формирования социально-профессиональной компетентности в процессе обучения иностранным языкам в нелингвистических вузах. Описана проблема отбора предметно-тематического содержания обучения иностранным языкам. Рассмотрены основные пути функционирования модели как развития иноязычной коммуникативной компетенции в социокультурной и профессиональной сферах общения. Доказана эффективность модели, на основе которой формируется социально-профессиональная коммуникативная компетентность. Обосновано, что социально-профессиональная коммуникативная компетентность является средством овладения собственно социально-профессиональной компетентностью специалиста. |
Description: | The general model of the mechanism to shape social and professional competence in the process of teaching foreign languages at non-linguistic universities is presented. The problem of selecting the subject-specific content of teaching foreign languages is considered. The main ways of functioning of the model as the development of foreign language communicative competence in the social, cultural and professional areas of communication are defined. The efficiency of the model, on the basis of which social and professional communicative competence is formed, is analyzed. It has been proved that social and professional communicative competence is a means of mastering the social and professional competence of a specialist. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9380 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рідель_стаття.pdf | 524,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.