Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9382
Title: | Викладач як фактор підвищення мотивації до вивчення іноземної мови |
Other Titles: | Преподаватель как фактор повышения мотивации к изучению иностранного языка The teacher as a factor in increasing the motivation to learn a foreign language |
Authors: | Рідель, Тетяна Миколаївна Ридель, Татьяна Николаевна Ridel, Tetiana Mykolaivna |
Keywords: | викладач навчальна діяльність нелінгвістичний ВНЗ преподаватель учебная деятельность нелингвистические вузы teacher learning activities non-linguistic universities |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Рідель Т. М. Викладач як фактор підвищення мотивації до вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Рідель // Сучасний рух науки : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Дніпро, 1-2 жовтня 2018 р.). – Дніпро, 2018. – С. 535-539. |
Abstract: | Розкрито поняття «мотивації» з точки зору педагогічної майстерності викладача і його ставлення до студентів. Доведено, що формування інтересу до навчальної діяльності залежить від змісту і організації педагогічних умов навчальної діяльності студентів. Акцентовано увагу на взаємодію основних складових у навчанні іноземних мов в нелінгвістичних ВНЗ. Виділено та обґрунтовано основні стадії потреб студента. Визначено причини зниження мотивації до вивчення іноземної мови студентами. Раскрыто понятие «мотивации» с точки зрения педагогического мастерства преподавателя и его отношения к студентам. Доказано, что формирование интереса к учебной деятельности зависит от содержания и организации педагогических условий учебной деятельности студентов. Акцентировано внимание на взаимодействии основных составляющих в обучении иностранным языкам в нелингвистических вузах. Выделены и обоснованы основные стадии потребностей студента. Определены причины снижения мотивации к изучению иностранного языка студентами. |
Description: | The concept of "motivation" from the point of view of pedagogical mastery of the teacher and his relation to students is revealed. It is proved that the formation of interest in educational activity depends on the content and organization of pedagogical conditions of students' educational activity. The emphasis is placed on the interaction of the main components in the teaching of foreign languages in non-linguistic universities. The basic stages of the student's needs are highlighted and substantiated. The reasons for reducing the motivation to learn a foreign language by students are determined. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9382 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рідель_тези_2.pdf | 239,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.