Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9421
Title: | Multimedia projects implementation in the process of heuristic learning foreign languages by students |
Other Titles: | Впровадження мультимедійних проектів у процес евристичного навчання іноземних мов студентами Реализация мультимедийных проектов в процессе эвристического изучения иностранных языков студентами |
Authors: | Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna Білоцерковець, Марина Анатоліївна Белоцерковец, Марина Анатолиевна |
Keywords: | multimedia projects heuristic education foreign languages мультимедійні проекти евристична освіта іноземні мови мультимедийные проекты эвристическое образование иностранные языки |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Bilotserkovets M. Multimedia projects implementation in the process of heuristic learning foreign languages by students [Electronic recurs] / М. Bilotserkovets // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів : проблеми та стратегії», (Кропивницький, 20 лютого 2019 р.). – Кропивницький, 2019. – С. 195-197. – Режим доступу : URL:https://www.cuspu.edu.ua/images/conferences/2019/m02/maket_2019.pdf. - Заголовок з екрану. |
Abstract: | Multimedia educational representations provide efficient learning impulse because the revision of learning material is mostly visually triggered, that is why visual representation provides actual triggering of the full memory; only structured information can go into Long Term Memory, so the mastered knowledge transfers from Working Memory into Long Term Memory and leads to the subsequent revision. They facilitate the ability of students to understand the relevance of a whole to its various parts, that fosters comprehension. Мультимедійні освітні презентації забезпечують ефективний імпульс навчання, оскільки перегляд навчального матеріалу здебільшого візуально спрацьовує, тому візуальне подання забезпечує фактичне спрацьовування повної пам'яті; тільки структурована інформація може перейти в довгострокову пам'ять, тому освоєне знання переноситься з робочої пам'яті в довгострокову пам'ять і призводить до подальшого перегляду. Вони полегшують здатність студентів зрозуміти актуальність цілого для різних його частин, що сприяє розумінню. |
Description: | Мультимедийные образовательные презентации обеспечивают эффективный импульс обучения, потому что пересмотр учебного материала в основном визуально инициируется, поэтому визуальное представление обеспечивает фактическое срабатывание полной памяти; в долговременную память может входить только структурированная информация, поэтому освоенные знания переносятся из рабочей памяти в долговременную память и приводят к последующему пересмотру. Они способствуют навикам студентов понимать отношение целого к его различным частям, что способствует пониманию. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9421 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
article_Bilotserkovets.pdf | 146,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.