Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9422
Назва: Implementation of heuristic educational tecnologies for forming foreign language competences of students
Інші назви: Упровадження евристичних освітніх технологій для формування іншомовних компетентностей студентів
Внедрение эвристических образовательных технологий для формирования иноязычных компетентностей студентов
Автори: Bilotserkovets, Marina Anatoliyivna
Berestok, Olha Volodymyrivna
Kobzev, Olexander Mykolayovych
Білоцерковець, Марина Анатоліївна
Бересток, Ольга Володимирівна
Кобжев, Олександр Миколайович
Белоцерковец, Марина Анатолиевна
Бересток, Ольга Владимировна
Кобжев, Александр Николаевич
Ключові слова: heuristic educational technologies
heuristic situational assignment
agrarian higher education
евристичні освітні технології
евристичне ситуаційне завдання
аграрна вища освіта
эвристические образовательные технологии
эвристическое ситуационное задание
аграрное высшее образование
Дата публікації: 2019
Видавництво: Premier Publishing
Бібліографічний опис: Bilotserkovets M. Implementation of heuristic educational tecnologies for forming foreign language competences of students [Electronic recurs] / М. Bilotserkovets, O. Berestok, O. Kobzev // Theory and practice of introduction of competence approach to higher education in Ukraine : monograph. – Vienna : Premier Publishing, 2019. – P. 289-294.
Короткий огляд (реферат): The implementation of innovative heuristic educational technologies of teaching foreign languages instead of traditional ones is important in the context of reforms in higher agrarian education in Ukraine. The authors investigated the phenomena of heuristic educational technologies; resumed and adapted key principles of heuristic education to the requirements of higher agrarian education; formulated a heuristic situational assignment as an effective technology of mastering foreign languages for professional communication; represented heuristic situational assignments verified in the academic process of agrarian higher school. Students were taught the methods and mechanisms of heuristic activity, such as “analysis through synthesis”, analogies and associations, methods of questioning activities, dialogue interaction, etc. It was found out that the permanent application of heuristic educational technologies resulted in students’ motivation to study foreign languages profoundly, create personally significant educational products, release them from the psychological barrier of using foreign language in a professionally oriented situation and enable students to apply foreign language competences for their future professional activities in agriculture. Упровадження інноваційних евристичних освітніх технологій викладання іноземних мов замість традиційних є важливим в контексті реформ вищої аграрної освіти в Україні. Автори досліджували феномени евристичних освітніх технологій; визначили і адаптували ключові принципи евристичного освіти до вимог вищої аграрної освіти; сформулювали евристичне ситуаційне завдання як ефективну технологію оволодіння іноземними мовами для професійного спілкування; представили евристичні ситуаційні завдання, перевірені в навчальному процесі аграрної вищої школи. Студентів навчали методам і механізмам евристичної діяльності, таким як «аналіз через синтез», аналогії і асоціації, методи опитування, діалогічна взаємодія і т. Д З'ясувалося, що постійне застосування евристичних освітніх технологій призводить до мотивації студентів поглиблено вивчати іноземні мови, створювати особистісно значущі освітні продукти, звільняє їх від психологічного бар'єру використання іноземної мови в професійно орієнтованої ситуації і дозволяє студентам застосовувати знання іноземних мов для майбутньої професійної діяльності в сільському господарстві.
Опис: Внедрение инновационных эвристических образовательных технологий преподавания иностранных языков вместо традиционных является важным в контексте реформ высшего аграрного образования в Украине. Авторы исследовали феномены эвристических образовательных технологий; установили и адаптировали ключевые принципы эвристического образования к требованиям высшего аграрного образования; сформулировали эвристическое ситуационное задание как эффективную технологию овладения иностранными языками для профессионального общения; представили эвристические ситуационные задания, проверенные в учебном процессе аграрной высшей школы. Студентов обучали методам и механизмам эвристической деятельности, таким как «анализ через синтез», аналогии и ассоциации, методы опроса, диалогическое взаимодействие и т. д. Выяснилось, что постоянное применение эвристических образовательных технологий приводит к мотивации студентов углубленно изучать иностранные языки, создавать личностно значимые образовательные продукты, освобождает их от психологического барьера использования иностранного языка в профессионально ориентированной ситуации и позволяет студентам применять знания иностранных языков для будущей профессиональной деятельности в сельском хозяйстве.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9422
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilotserkovets-monograph.pdf495,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.