Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9429
Title: | Досвід шкільної інклюзівної освіти в Італії |
Other Titles: | Опыт школьного инклюзивного образования в Италии Experience of school inclusive education in Italy |
Authors: | Кубрак, Олег Вікторович Кубрак, Олег Викторович Kubrak, Oleg Viktorovich |
Keywords: | інклюзивна освіта освітній заклад концепція інклюзивної освіти инклюзивное образование образовательное учреждение концепция инклюзивного образования inclusive education educational institution inclusive education concept |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | СПД «Охотнік» |
Citation: | Кубрак О. В. Досвід шкільної інклюзівної освіти в Італії [Електронний ресурс] / О. В. Кубрак // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Філософсько-світоглядні та культурологічні контексти неперервної освіти», (Дніпро, 12-13 квітня 2019 р.) / КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР». – Дніпро : СПД «Охотнік», 2019. – С. 246-248. |
Abstract: | У статті досліджується сучасні підходи до організації інклюзивного навчання в Італії відповідно до вимог нової реальності. Охарактеризовано значення інноваційних технологій у роботі з дітьми з особливими потребами. В статье исследуется современные подходы к организации инклюзивного обучения в Италии в соответствии с требованиями новой реальности. Охарактеризованы значение инновационных технологий в работе с детьми с особыми потребностями. |
Description: | The article examines modern approaches to the organization of inclusive education in Italy in accordance with the requirements of the new reality. The importance of innovative technologies in working with children with special needs is characterized. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9429 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.