Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9443
Title: | Когнітивно-комунікативний підхід до навчання української мови іноземних слухачів підготовчого відділення |
Other Titles: | Когнитивно-коммуникативный подход к обучению украинского языка иностранных слушателей подготовительного отделения Cognitive-communicative approach to teaching Ukrainian to foreign students of the preparatory department |
Authors: | Косенко, Юлія Григорівна Косенко, Юлия Григорьевна Kosenko, Iuliia Grigorivna |
Keywords: | іноземні студенти когнітивно-комунікативний підхід українська мова иностранные студенты когнитивно-коммуникативный подход украинский язык foreign students сognitive-communicative approach Ukrainian language |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ФОП Цьома С.П. |
Citation: | Косенко Ю. Г. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання української мови іноземних слухачів підготовчого відділення [Електронний ресурс] / Ю.Г. Косенко // Cучасні тенденції навчання студентів іноземних мов у мультикультурному академічному середовищі : збірник тез доповідей I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, ( м. Суми, 17 квітня 2021 р.). - Суми : ФОП Цьома С.П., 2021. - С. 41-44 |
Abstract: | У статті розглядається когнітивно-комунікативний підхід до навчання української мови іноземних слухачів підготовчого відділення. В статье рассматривается когнитивно-коммуникативный подход к обучению украинского языка иностранных слушателей подготовительного отделения. |
Description: | The article considers the cognitive-communicative approach to teaching the Ukrainian language to foreign students of the preparatory department. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9443 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Косенко Ю.Г. Когнітивно-комунікативний підхід.pdf | 188,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.