Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарцинковський, Василь Сігізмундович-
dc.contributor.authorТарельник, В’ячеслав Борисович-
dc.contributor.authorКоноплянченко, Євген Владиславович-
dc.contributor.authorДуманчук, Михайло Юрійович-
dc.contributor.authorРясна, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorМарцинковский, Василий Сигизмундович-
dc.contributor.authorТарельник, Вячеслав Борисович-
dc.contributor.authorКоноплянченко, Евгений Владиславович-
dc.contributor.authorДуманчук, Михаил Юрьевич-
dc.contributor.authorОбильная, Ольга Васильевна-
dc.contributor.authorMartsynkovskyi, V. S.-
dc.contributor.authorTarelnik, V. B.-
dc.contributor.authorKonoplianchenko, Ie. V.-
dc.contributor.authorDumanchuk, M. Y.-
dc.contributor.authorRyasnaya, O. V.-
dc.date.accessioned2021-09-30T09:01:25Z-
dc.date.available2021-09-30T09:01:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВдосконалення технології формування металоплакуючих мастильних покриттів на гнучких елементах пружних муфт [Електронний ресурс] / С. В. Марцинковський, В. Б. Тарельник, Є. В. Коноплянченко [та ін.] // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2020. – Вип. 3 (41). – С. 25-30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9469-
dc.descriptionThe work is devoted to the development of technological methods for increasing the reliability and durability of elastic couplings. It is known that the main reason for the loss of operation of the coupling is the wear of the flexible elements of the package due to fretting corrosion and subsequent fatigue failure. The study of the features of the fretting corrosion processes of flexible elements of elastic couplings is carried out. The analysis of existing methods for reducing fretting corrosion of machine parts is carried out, on the basis of which the existing problems are established and methods for solving them are proposed. It has been established that the most effective mechanism of physicochemical action on the surface of flexible elements, from the point of view of increasing their wear resistance, is the application of metal-clad lubricants on them. As a result of the research, a new and more effective technology for the formation of a package of flexible elements of an elastic coupling has been developed. A feature of the proposed technology is the creation between the flexible elements of an inter-mediate metal-cladding layer based on paraffin with the addition of copper powder and molybdenum disulfide powder. Preparation of metal-cladding material consists in melting paraffin, introducing the required amount of molybdenum disulfide powder and thoroughly mixing. The application of material on flexible elements is carried out when assembling a package with flexible elements. The study of the effectiveness of the effect of metal-cladding material on the wear of the surfaces of flexible elements was carried out on a special bench simulating the real state of the package of flexible elements during the operation of the coupling. It was found that the most rational content of copper powder and molybdenum disulfide powder in the cladding material is in the range from 5 to 25 weight percent. For the mechanized method of applying metal-clad lubricants to the flexible elements of an elastic coupling, a specialized installation was made. The installation provides the preparation of a solution of metal-cladding material and its application by immersion of flexible elements. Excess solution is squeezed out when the bag is compressed with standard fasteners. The proposed technology allows to increase the fretting resistance of flexible elements by 6.5 times compared to untreated ones.uk_UA
dc.description.abstractРоботу присвячено розробці технологічних методів підвищення надійності та довговічності пружних муфт. Відомо, що основною причиною втрати працездатності муфти є знос гнучких елементів пакету внаслідок їх фретинг-корозії і наступного втомного руйнування. Проведено дослідження особливостей процесів фретинг-корозії гнучких елементів пружних муфт. Виконано аналіз існуючих методів зниження фретинг-корозії деталей машин, на підставі якого виявлено існуючі проблеми та запропоновано методи їх рішення. Встановлено, що найбільш ефективним механізмом фізико-хімічного впливу на поверхні гнучких елементів, з точки зору підвищення їх зносостійкості, є нанесення на них металоплакуючих мастильних матеріалів. В результаті проведених досліджень розроблено нову технологію формування пакету гнучких елементів пружної муфти. Особливістю запропонованої технології є створення між гнучкими елементами проміжного металоплакуючого шару на основі парафіну з додаванням порошку міді і порошку дисульфіду молібдену. Приготування металоплакуючого матеріалу полягає в розплавленні парафіну, введені необхідної кількості порошку дисульфіду молібдену та ретельному перемішуванні. Нанесення матеріалу на гнучкі елементи виконується при складанні пакету з гнучкими елементами. Дослідження ефективності впливу металоплакующочого матеріалу на знос поверхонь гнучких елементів було виконано на спеціальному стенді, що імітує реальний стан пакету гнучких елементів при роботі муфти. Встановлено, що найбільш раціональний вміст порошку міді та порошку дисульфіду молібдену в металоплакуючому матеріалі знаходиться в межах від 5 до 25 вагових відсотків. Для механізованого способу нанесення металоплакуючих мастильних матеріалів на гнучкі елементи пружної муфти була виготовлена спеціалізована установка. Установка забезпечує приготування розчину металоплакуючого матеріалу та його нанесення шляхом занурювання гнучких елементів. Надлишки розчину видавлюються при стисканні пакету штатними кріпильними деталями. Запропонована технологія дозволяє підвищити фретингостійкість гнучких елементів в 6,5 раз в порівнянні з необробленими. Работа посвящена разработке технологических методов повышения надежности и долговечности упругих муфт. Известно, что основной причиной потери работоспособности муфты является износ гибких элементов пакета вследствие их фреттинг-коррозии и последующего усталостного разрушения. Проведено исследование особенностей процессов фреттинг-коррозии гибких элементов упругих муфт. Выполнен анализ существующих методов снижения фреттинг-коррозии деталей машин, на основании которого обнаружено существующие проблемы и предложены методы их решения.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНАУuk_UA
dc.subjectпружна муфтаuk_UA
dc.subjectгнучкий елементuk_UA
dc.subjectфретинг-корозіяuk_UA
dc.subjectупругая муфтаuk_UA
dc.subjectгибкий элементuk_UA
dc.subjectфреттинг-коррозияuk_UA
dc.subjectelastic couplinguk_UA
dc.subjectelastic couplinguk_UA
dc.subjectflexible elementuk_UA
dc.titleВдосконалення технології формування металоплакуючих мастильних покриттів на гнучких елементах пружних муфтuk_UA
dc.title.alternativeСовершенствование технологии формирования металоплакуючих смазочных покрытий на гибких элементах упругих муфтuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of the technology of forming metal-clad lubricants on flexible elements of elastic couplingsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Вісник СНАУ"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf794,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.