Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9574
Назва: Are corporate social responsibility active firms less involved in earnings management? Empirical evidence from China
Інші назви: Чи менше активні у корпоративній соціальній відповідальністі фірми вдаються до управління прибутками? Емпіричні докази з Китаю
Меньше ли активные в корпоративной социальной ответственности фирмы прибегают к управлению прибылью? Эмпирические доказательства из Китая
Автори: Pasko, Oleh
Chen, Fuli
Proskurina, Nelia
Mao, Rong
Gryn, Viktoriia
Pushkar, Iryna
Пасько, Олег Віталійович
Чен, Фулі
Проскуріна, Неля Миколаївна
Мао, Ронг
Гринь, Вікторія Петрівна
Пушкарь, Ірина Володимирівна
Пасько, Олег Витальевич
Чен, Фули
Проскурина, Неля Николаевна
Мао, Ронг
Гринь, Виктория Петровна
Пушкарь, Ирина Владимировна
Ключові слова: corporate social responsibility
earnings management
discretionary accruals
корпоративна соціальна відповідальність
управління прибутками
дискреційні нарахування
корпоративная социальная ответственность
управление прибылью
дискреционные начисления
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Are corporate social responsibility active firms less involved in earnings management? Empirical evidence from China [Electronic resource] / O. Pasko, F. Chen, N. Proskurina [and others] // Business : Theory and Practice, 2021. - №22(2). - Р. 504-516. - Режим доступу : https://doi.org/10.3846/btp.2021.14940 - Заголовок з екрану
Короткий огляд (реферат): This paper investigates whether corporate social responsibility active (CSR active) firms operate dissimilarly from other firms in their financial reporting. Specifically, we examine whether the corporate social responsibility (CSR) attitude of a firm sways its reporting incentives, in respect of the extent of earning management. To test our predictions, we use a sample of 25,861 year-company observations, corresponding to 3538 Chinese listed companies, for the period 2009–2019. We find a significant positive association between CSR activity and earning management assessed by the level of discretionary accruals in Chinese listed companies. Moreover, we document that Chinese CSR active firms engage more in earnings management through discretionary accruals than CSR inactive firms. These findings are consistent with the opportunistic financial reporting hypothesis: advances in CSR used by managers to safeguard their position by evading scrutiny from stakeholder activists. This study contributes to the growing awareness among investors, stakeholders and researchers that we should distinguish between CSR active firms and socially responsible firms and that being the latter entail something more than just mechanically produce CSR reports.У цій статті досліджується, чи звітують компанії, що працюють у сфері корпоративної соціальної відповідальності (активні у КСВ), не так, як інші фірми у своїй фінансовій звітності. Зокрема, ми перевіряємо, чи впливає ставлення фірми до корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на її стимули щодо звітності щодо рівня управління прибутками. Щоб перевірити наші прогнози, ми використовуємо вибірку з 25 861 річних спостережень компаній, що відповідають 3538 китайським компаніям, зареєстрованим на біржі, за період 2009–2019 років. Ми виявили значний позитивний зв’язок між активністю КСВ та управлінням прибутками, що оцінюється за рівнем дискреційних нарахувань у китайських компаніях, які зареєстровані на біржі. Крім того, ми задокументуємо, що китайські фірми, активні в сфері КСВ, більше беруть участь в управлінні прибутками за допомогою дискреційних нарахувань, ніж неактивні фірми з КСВ. Ці висновки узгоджуються з опортуністичною гіпотезою фінансової звітності: досягнення у сфері КСВ використовуються менеджерами для захисту своєї позиції, ухиляючись від контролю з боку активістів зацікавлених сторін. Це дослідження сприяє зростанню усвідомлення інвесторами, зацікавленими сторонами та дослідниками того, що ми повинні розрізняти фірми, активні КСВ, і соціально відповідальні фірми, і що останні тягнуть за собою щось більше, ніж просто механічне створення звітів про КСВ.
Опис: В данной статье исследуется, действуют ли фирмы, активно работающие в сфере корпоративной социальной ответственности (КСО), в своей финансовой отчетности иначе, чем другие фирмы. В частности, мы исследуем, влияет ли отношение компании к корпоративной социальной ответственности (КСО) на ее стимулы к отчетности в отношении степени управления доходами. Чтобы проверить наши прогнозы, мы используем выборку из 25 861 годовых наблюдений компании, соответствующих 3538 компаниям, зарегистрированным на китайском рынке, за период 2009–2019 годов. Мы обнаруживаем значительную положительную связь между деятельностью КСО и управлением доходами, оцениваемой по уровню дискреционных начислений в китайских листинговых компаниях. Более того, мы документально подтверждаем, что китайские фирмы, активно работающие в области КСО, больше участвуют в управлении доходами посредством дискреционных начислений, чем фирмы, неактивные в области КСО. Эти результаты согласуются с оппортунистической гипотезой финансовой отчетности: достижения в области корпоративной социальной ответственности используются менеджерами для защиты своего положения, избегая проверки со стороны активистов заинтересованных сторон. Это исследование способствует растущему осознанию инвесторами, заинтересованными сторонами и исследователями того, что мы должны различать фирмы, активно использующие КСО, и социально ответственные фирмы, и что последние влекут за собой нечто большее, чем просто механическое создание отчетов о КСО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9574
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Are corporate social responsibility active.pdf303,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.