Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9647
Title: Інформаційне забезпечення управління стратегічним розвитком бізнесу
Other Titles: Информационное обеспечение управления стратегическим развитием бизнеса
Information support for strategic business development management
Authors: Білоцерківська, Вікторія Віталіївна
Скляренко, Аміна Леонідівна
Белоцерковская, Викторя Витальевна
Скляренко, Амина Леонидовна
Bilotserkivska, Viktoriia
Skliarenko, Amina
Keywords: управління
моніторинг
бізнес
управление
мониторинг
бизнес
management
monitoring
business
Issue Date: 2021
Citation: Білоцерківська В. В. Інформаційне забезпечення управління стратегічним розвитком бізнесу [Електронний ресурс] / В. В. Білоцерківська, А. Л. Скляренко // Сучасний менеджмент, тенденції, проблеми та перспективи розвитку : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції, (Дніпро, 3 грудня 2021 р.). – Дніпро, 2021. – С. 112-114.
Abstract: Змістовно проведений моніторинг конкурентного середовища дозволить суб’єктам господарювання вчасно отримувати симптоми наявних управлінських проблем відносно їх бізнесу, які мають бути вирішені як найшвидше через внесення відповідних коригувань у тактичну та стратегічну діяльність. За недостатньої інформації задля прийняття управлінських рішень, за результатами моніторингу, доцільним є проведення маркетингових досліджень з метою збору первинної інформації. Проведенный мониторинг конкурентной среды позволит субъектам хозяйствования своевременно выявлять симптомы имеющихся управленческих проблем в отношении их бизнеса, которые должны быть решены как можно быстрее через внесение соответствующих корректировок в тактическую и стратегическую деятельность. При недостаточной информации для принятия управленческих решений, по результатам мониторинга, целесообразно проведение маркетинговых исследований с целью сбора первичной информации.
Description: Substantial monitoring of the competitive environment will allow businesses to receive timely symptoms of existing management problems in relation to their business, which should be resolved as soon as possible by making appropriate adjustments to tactical and strategic activities. In case of insufficient information for making managerial decisions, according to the monitoring results, it is expedient to conduct marketing research in order to collect primary information.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9647
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.