Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9650
Title: Значущість та типи рекламних стратегій в діяльності підприємств
Other Titles: Значимость и типы рекламных стратегий в деятельности предприятий
Significance and types of advertising strategies in the activities of enterprises
Authors: Титикало, Владислав Віталійович
Титикало, Владислав Витальевич
Tytykalo, Vladyslav
Keywords: реклама
стратегія
товар
реклама
стратегия
продукт
advertising
strategy
product
Issue Date: 2021
Citation: Титикало В. В. Значущість та типи рекламних стратегій в діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Титикало // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції студентів та аспірантів, присвяченої міжнародному дню студента, (Суми, 15-19 листопада 2021р.). – Суми, 2021. – С. 292.
Abstract: Рекламна стратегія потрібна підприємству задля надання конкретного значення товару в свідомості споживача, що виготовляється для задоволення потреб ринку. В процесі формування рекламної стратегії великого значення має набувати розуміння того, яку властивість продукту або ж послуги повинно донести рекламне повідомлення до своєї цільової аудиторії. Саме рекламна стратегія дозволяє інформувати споживача про конкурентні переваги товару та можливості вирішення нагальних його потреб через споживання рекламованого товару Рекламная стратегия нужна предприятию для формирования конкретного значения товара в сознании потребителя, производимого для удовлетворения потребностей рынка. В процессе формирования рекламной стратегии большое значение должно приобретать понимание того, какое свойство продукта или услуги должно донести рекламное сообщение до своей целевой аудитории. Именно рекламная стратегия позволяет информировать потребителя о конкурентных преимуществах товара и возможностях решения его потребностей через потребление рекламируемого товара.
Description: The advertising strategy is necessary for the enterprise in order to give a specific value of the product in the minds of consumers, which is made to meet market needs. In the process of forming an advertising strategy, it should be important to understand what property of the product or service should convey the advertising message to its target audience. It is the advertising strategy that allows to inform the consumer about the competitive advantages of the product and the ability to address its urgent needs through the consumption of the advertised product.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9650
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.