Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9655
Title: Підходи до формування та вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств
Other Titles: Подходы к формированию и выбору стратегий маркетинговой деятельности предприятий
Approaches to the formation and selection of strategies of marketing activities of enterprises
Authors: Муштай, Валентина Анатоліївна
Муштай, Валентина Анатольевна
Mushtai, Valentyna
Keywords: стратегія
стратегічне рішення
розвиток
стратегия
стратегическое решение
развитие
strategy
strategic decision
development
Issue Date: 2021
Citation: Муштай В. А. Підходи до формування вибору стратегій маркетингової діяльності підприємств [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали п’ятої Міжнародній науково-практичної інтернет-конференції, (Харків, 26-30 квітня 2021 р.). – Харків, 2021. – С. 232-238. – Режим доступу : http://dspace.khntusg.com.ua/handle/123456789/17181. - Заголовок з екрану.
Abstract: Проблема відсутності цілісних, грамотно сформованих та обґрунтовано обраних стратегій розвитку вітчизняних підприємств, їх маркетингової діяльності може бути вирішена за умови передачі функцій формування та вибору стратегій розвитку підприємств до маркетингових служб чи відділів, фахівцям з належними методичними та практичними знаннями. Розглянуті методичні підходи вітчизняні підприємства можуть використовувати у практичній діяльності, оскільки вони є дієвими інструментами при формуванні та виборі стратегії розвитку підприємств, а також коригуючим важелем в процесі прийняття стратегічних рішень в межах корпоративної та функціональних, в тому числі й маркетингових стратегій. Проблема отсутствия целостных, грамотно сформированных и обоснованно выбранных стратегий развития отечественных предприятий, их маркетинговой деятельности может быть решена при передаче функций формирования и выбора стратегий развития предприятий в маркетинговые службы или отделы, специалистам с надлежащими методическими и практическими знаниями. Рассмотренные методические подходы отечественные предприятия могут использовать в практической деятельности, поскольку они являются действенными инструментами при формировании и выборе стратегии развития предприятий, а также корректирующим рычагом в процессе принятия стратегических решений в рамках корпоративной и функциональных, в том числе и маркетинговых стратегий.
Description: The problem of lack of holistic, well-formed and well-chosen strategies for the development of domestic enterprises, their marketing activities can be solved by transferring the functions of formation and selection of strategies for enterprise development to marketing services or departments, specialists with appropriate methodological and practical knowledge. The considered methodological approaches can be used by domestic enterprises in practice, as they are effective tools in the formation and selection of enterprise development strategy, as well as a corrective lever in the strategic decision-making process within corporate and functional, including marketing strategies.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9655
Appears in Collections:Статті, тези доповідей



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.