Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШестакова, Світлана-
dc.contributor.authorКузьменко, Наталія-
dc.contributor.authorShestakova, Svitlana-
dc.contributor.authorKuzmenko, Natalia-
dc.date.accessioned2022-06-16T09:11:49Z-
dc.date.available2022-06-16T09:11:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШестакова С. О. До питання характеристики мовної особистості сучасного студента (неформальний дискурс) [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова, Н. М. Кузьменко // Colloquium-journal. - 2022. - № 4 (127). - С. 52-56. Режим доступу : https://colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2022/05/Colloquium-journal-2022-127-3.pdf. - Заголовок з екрануuk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9841-
dc.descriptionThe article considers the issues of a student’s linguistic personality while studying at a higher education institution, defines the typical features of a student’s linguistic personality. The “ linguistic personality” concept is defined based on the activity aspect. Vocabulary groups that characterize the linguistic personality of a modern student in informal communication are identified. It is proved that the tendencies of free language use, inherent in society, are also common in the speech of students. It states that only students and humanities and technical disciplines teachers’ efforts can overcome the crisis in the formation of the students’ linguistic personality.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання формування мовної особистості студентів під час навчання у закладі вищої освіти, визначаються типові риси мовної особистості студента. Визначається поняття «мовна особистість», виходячи з діяльнісного аспекту. Розглядаються рівні розвитку мовної особис- тості. Визначено групи лексики, які характеризують мовну особистість сучасного студента в неформа льному спілкуванні. Доведено, що тенденції вільного поводження з мовою, притаманні суспільству в ці- лому, поширені і в мовленні студентів. Стверджується, що лише спільними зусиллями студентів, викла- дачів гуманітарних та технічних дисциплін можна подолати кризові явища у формуванні мовної особистості студентів.uk_UA
dc.publisherСумський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмовна особистістьuk_UA
dc.subjectгуманітаризація освітиuk_UA
dc.subjectдіяльнісний аспектuk_UA
dc.subjectкритерії розвитку мовної особистостіuk_UA
dc.subjectкомунікативні наміриuk_UA
dc.subjectlinguistic personalityuk_UA
dc.subjecthumanization of educationuk_UA
dc.subjectactivity aspectuk_UA
dc.subjectcriteria of linguistic personality developmentuk_UA
dc.subjectcommunicative intentionsuk_UA
dc.titleДо питання характеристики мовної особистості сучасного студента (неформальний дискурс)uk_UA
dc.title.alternativeTo the question of the characteristic of a modern student’s linguistic personality (informal discourse)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шестакова_стаття.pdf206,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.