Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9841
Title: До питання характеристики мовної особистості сучасного студента (неформальний дискурс)
Other Titles: To the question of the characteristic of a modern student’s linguistic personality (informal discourse)
Authors: Шестакова, Світлана
Кузьменко, Наталія
Shestakova, Svitlana
Kuzmenko, Natalia
Keywords: мовна особистість
гуманітаризація освіти
діяльнісний аспект
критерії розвитку мовної особистості
комунікативні наміри
linguistic personality
humanization of education
activity aspect
criteria of linguistic personality development
communicative intentions
Issue Date: 2022
Publisher: Сумський національний аграрний університет
Citation: Шестакова С. О. До питання характеристики мовної особистості сучасного студента (неформальний дискурс) [Електронний ресурс] / С. О. Шестакова, Н. М. Кузьменко // Colloquium-journal. - 2022. - № 4 (127). - С. 52-56. Режим доступу : https://colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2022/05/Colloquium-journal-2022-127-3.pdf. - Заголовок з екрану
Abstract: У статті розглядаються питання формування мовної особистості студентів під час навчання у закладі вищої освіти, визначаються типові риси мовної особистості студента. Визначається поняття «мовна особистість», виходячи з діяльнісного аспекту. Розглядаються рівні розвитку мовної особис- тості. Визначено групи лексики, які характеризують мовну особистість сучасного студента в неформа льному спілкуванні. Доведено, що тенденції вільного поводження з мовою, притаманні суспільству в ці- лому, поширені і в мовленні студентів. Стверджується, що лише спільними зусиллями студентів, викла- дачів гуманітарних та технічних дисциплін можна подолати кризові явища у формуванні мовної особистості студентів.
Description: The article considers the issues of a student’s linguistic personality while studying at a higher education institution, defines the typical features of a student’s linguistic personality. The “ linguistic personality” concept is defined based on the activity aspect. Vocabulary groups that characterize the linguistic personality of a modern student in informal communication are identified. It is proved that the tendencies of free language use, inherent in society, are also common in the speech of students. It states that only students and humanities and technical disciplines teachers’ efforts can overcome the crisis in the formation of the students’ linguistic personality.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9841
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шестакова_стаття.pdf206,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.