Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШишенко, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorБорозенець, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorШишенко, Инна Владимировна-
dc.contributor.authorБорозенец, Наталья Сергеевна-
dc.contributor.authorShyshenko, Inna-
dc.contributor.authorBorozenets, Nataliіa-
dc.date.accessioned2022-07-12T10:04:55Z-
dc.date.available2022-07-12T10:04:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШишенко І. В. Педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів освіти до розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів [Електронний ресурс] / І. В. Шишенко, Н. С. Борозенець // Актуальні питання природничо-математичної освіти. – Суми, 2021. – Вип. 2 (18). – С. 147-156. – Режим доступу : DOI: 10.5281/zenodo.5770029. – Заголовок з екрану.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9899-
dc.descriptionThe purpose of the article is to present the pedagogical conditions for the formation of the readiness of future bachelors of education for the development of information and digital competence of students in the New Ukrainian school. Research methods: systematic analysis, generalization and systematization of theoretical information on the implementation of innovative changes in the system of higher education in Ukraine. Results. Pedagogical conditions for the formation of the readiness of future bachelors of education for the development of information and digital competence of students in the New Ukrainian school include the activation of independent activities of students to develop their professional competencies in the process of teaching computer science disciplines on the basis of innovative forms, tools and methods; formation of positive motivation of bachelors to master information and digital competence by means of digital technologies; providing methodological materials that expand self-control, self-realization, mutual control with the help of digital technologies. Organizational conditions include the creation of a digital database for independent search, storage, processing and transmission of information in classroom and extracurricular activities; creating conditions for pedagogical cooperation that allow to strengthen the direct and feedback between teacher and student, deepen knowledge and expand horizons during independent work of students on the basis of digital technologies. Conclusions. The formation of the readiness of future bachelors of education for the development of information and digital competence of students in the New Ukrainian school is gradual. In addition to the necessary knowledge, skills, experience, a factor in the formation of such readiness is personal experience in the use of digital technologies and student potential, including motivation, goal setting and self-development.uk_UA
dc.description.abstractМета статті – представити педагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів освіти до розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів в умовах Нової української школи. Методи дослідження – теоретичні методи: систематичний аналіз наукової, психолого-педагогічної, методичної літератури; узагальнення та систематизація теоретичних відомостей щодо впровадження інноваційних змін у систему вищої освіти України. Результати. Нами визначено ряд умов формування готовності майбутніх бакалаврів освіти до розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів в умовах Нової української школи. Педагогічні умови включають активізацію самостійної діяльності студентів щодо освоєння ними професійних компетентностей у процесі навчання інформатичних дисциплін на основі інноваційних форм, засобів та методів; формування позитивної мотивації у бакалаврів до оволодіння інформаційно-цифрової компетентності засобами цифрових технологій; забезпечення методичними матеріалами, що розширюють самоконтроль, самореалізацію, взаємоконтроль за допомогою цифрових технологій. Організаційні умови передбачають створення цифрової бази для самостійного пошуку, зберігання, переробки та передачі інформації в аудиторній та позааудиторній роботі; створення умов педагогічного співробітництва, що дозволяють зміцнити прямий та зворотний зв'язок між викладачем та студентом, поглибити знання та розширити кругозір під час самостійної роботи студентів на основі цифрових технологій. Висновки. Формування готовності майбутніх бакалаврів освіти до розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів в умовах Нової української школи має поетапний характер. Крім необхідних знань, умінь, досвіду діяльності, фактором формування такої готовності є особистісний досвід з використання цифрових технологій та потенціал студента, що включає мотивацію, цілепокладання, саморегуляцію, рефлексію та інші механізми саморозвитку. Цель статьи – представить педагогические условия формирования готовности будущих бакалавров к развитию информационно-цифровой компетентности учащихся в условиях НУШ. Методы исследования: анализ, обобщение и систематизация теоретических сведений о внедрении инноваций в систему высшего образования. Результаты. Нами определен ряд условий формирования готовности будущих бакалавров образования к развитию информационно-цифровой компетентности учащихся в новой украинской школе. Выводы. Педагогические условия включают в себя активизацию самостоятельной деятельности студентов по освоению ими профессиональных компетентностей в процессе обучения информатических дисциплин на основе инновационных форм, средств и методов; формирование положительной мотивации у бакалавров к овладению информационно-цифровой компетентностью средствами цифровых технологий; обеспечение методическими материалами, расширяющими самоконтроль, самореализацию, взаимоконтроль с помощью цифровых технологий. Организационные условия предусматривают создание цифровой базы для самостоятельного поиска, хранения, переработки и передачи информации в аудиторной и внеаудиторной работе; создание условий для педагогического сотрудничества, позволяющих укрепить прямую и обратную связь между преподавателем и студентом, углубить знания и расширить кругозор при самостоятельной работе студентов на основе цифровых технологий.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні бакалаври освітиuk_UA
dc.subjectинформационно-цифровая компетентностьuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectinformation and digital competenceuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectfuture bachelors of educationuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування готовності майбутніх бакалаврів освіти до розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнівuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия формирования готовности будущих бакалавров к развитию информационно-цифровой компетентности учащихсяuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions for the formation of the readiness of future bachelors of education for the development of information and digital competence of studentsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борозенець Н.С. Шишенко І.В. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ.pdf501,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.