Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9915
Title: | Інтегральний підхід як основа формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін |
Other Titles: | Integrated approach as a basis of formation of professional competence of agricultural university students in the process of studying mathematical dip |
Authors: | Некислих, Катерина Михайлівна Nekyslykh, Kateryna Mykhailivna |
Keywords: | інтегральний підхід професійна компетентність студенти аграрних університетів integrated approach professional competence students of agricultural universities |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Некислих К. М. Інтегральний підхід як основа формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін [Електронний ресурс] / К. М. Некислих // Сучасний рух науки : тези доповідей ХIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (Дніпро, 18-19 жовтня 2021р.). – Дніпро, 2021. – С. 180-181. – Режим доступу : http://www.wayscience.com/wp-content/uploads/2021/12/Materials-of-conference-18-19.10.2021.pdf. - Заголовок з екрану. |
Abstract: | У статті розглянуто інтегральний підхід як процес взаємного узгодження навчальних дисциплін з метою безперервного і цілісного формування професійної компетентності студентів аграрних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін. |
Description: | The article considers the integrated approach as a process of mutual coordination of academic disciplines for the purpose of continuous and integral formation of professional competence of students of agricultural universities in the process of studying mathematical disciplines. |
URI: | http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9915 |
Appears in Collections: | Статті, тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Некислих К.М. (2).pdf | 300,94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.