Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9944
Title: Розвиток навичок критичного мислення : проблеми вивчення іноземних мов
Other Titles: Развитие навыков критического мышления : проблемы изучения иностранных языков
The development of critical thinking skill : problems of foreign languages learning
Authors: Курінний, Олексій Вячеславович
Черкасова, Тетяна Анатоліївна
Куренной, Алексей Вячеславович
Черкасова, Татьяна Анатольевна
Kurinnyi, Oleksii Viacheslavovych
Cherkasova, Tetyana Anatoliivna
Keywords: критичне мислення
іноземна мова
когнітивні здібності
критическое мышление
иностранный язык
когнитивные способности
critical thinking
foreign language
cognitive abilities
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во «Гельветика»
Citation: Курінний О. В. Розвиток навичок критичного мислення : проблеми вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / О. В. Курінний, Т. А. Черкасова // Інноваційна педагогіка. – Херсон : Вид-во «Гельветика», 2022. – № 47, Т. 2.
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування навички критичного мислення при вивченні іноземних мов. Метою статті є вивчення принципів розвитку та використання навичок критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Статья посвящена проблеме формирования навыка критического мышления при изучении иностранных языков. Целью статьи является изучение принципов развития и использования навыков критического мышления на занятиях иностранного языка.
Description: The article is devoted to the problem of forming the skill of critical thinking in the study of foreign languages. The aim of the article is to study the principles of development and use of critical thinking skills in foreign language classes.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9944
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розвиток навичок критичного мислення.pdf271,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.