Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9981
Title: Роль вербальних комунікацій у створенні та просуванні брендів
Other Titles: Роль вербальных коммуникаций в создании и продвижении брендов
The Role of Verbal Communication in Creating and Promoting Brands
Authors: Тєлєтов, Олександр Сергійович
Тєлєтова, Світлана Григорівна
Телетов, Александр Сергеевич
Телетова, Светлана Григорьевна
Teletov, Alexandr Sergeevich
Teletova, Svetlana Grigorievna
Keywords: бренд
вербальні комунікації
вербальний текст
бренд
вербальные коммуникации
вербальный текст
brand
verbal communications
verbal text
Issue Date: 2021
Publisher: WSEH
Citation: Тєлєтов О. С. Роль вербальних комунікацій у створенні та просуванні брендів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова // Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference, (December, 2021). – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – C. 65-68. – Режим доступу : https://wseh.pl/pl/publikacje/marketing-innovations-innovations-marketing-2021.html?fbclid=IwAR0RkJE2uAiCWjiLnBIVizJEPoM4NX0ZOv73GztLtfdsAcE90P7OprDrWRY. – Заголовок з екрану.
Abstract: Показано що формування та комунікативний розвиток бренду є пріоритетним завданням компаній-виробників товарів та послуг. Перераховано інноваційні вербальні засоби, що допомагають створенню та просуванню брендів до споживача. Показано, что формирование и коммуникативное развитие бренда является приоритетной задачей компаний-производителей товаров и услуг. Перечислены инновационные вербальные средства, помогающие в создании и продвижении брендов к потребителю.
Description: It is shown that the formation and communicative development of the brand is a priority of companies producing goods and services. Innovative verbal tools that help create and promote brands to the consumer are listed.
URI: http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9981
Appears in Collections:Статті, тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf308,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.