00 DSpace/Manakin Repository

Діджиталізація як основа підвищення ефективності підприємств індустрії туризму і гостинності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довжик, Олена Олександрівна
dc.contributor.author Dovzhyk, Olena Oleksandrivna
dc.date.accessioned 2025-06-18T11:09:11Z
dc.date.available 2025-06-18T11:09:11Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Довжик О. О. Діджиталізація як основа підвищення ефективності підприємств індустрії туризму і гостинності [Електронний ресурс] / О. О. Довжик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : колективна монографія / за ред. Н. В. Якименко-Терещенко, Д. В. Райко, О. О. Носирєва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2025. – C. 604-619. – Режим доступу : DOI: 10.20998/978-617-05-0527-9. – Заголовок з екрану. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13921
dc.description The monograph examines key aspects of digitalization of the tourism and hospitality industry in the conditions of the modern economy. The differences between the digital economy and the traditional one are analyzed, emphasizing the role of information as the main asset of companies. Special attention is paid to the impact of Internet of Things technologies, virtual reality, mobile applications and intelligent systems on the transformation of business processes, personalization of services and interaction with customers. It is determined that digitalization contributes to increasing the efficiency of management, optimizing resources and developing innovative approaches in the tourism sector. Changes in relations between enterprises and consumers, the growth of the role of personalized offers, the use of cloud solutions and booking platforms are described. Special emphasis is placed on the impact of the COVID-19 pandemic on accelerating digital transformations, the importance of implementing automation and intelligent technologies to increase the competitiveness of enterprises in the industry. uk_UA
dc.description.abstract У монографії розглядаються ключові аспекти діджиталізації туристичної та готельної індустрії в умовах сучасної економіки. Аналізуються відмінності цифрової економіки від традиційної, підкреслюючи роль інформації як основного активу компаній. Окрема увага приділяється впливу технологій Інтернету речей, віртуальної реальності, мобільних додатків та інтелектуальних систем на трансформацію бізнес-процесів, персоналізацію послуг і взаємодію з клієнтами. Визначено, що цифровізація сприяє підвищенню ефективності управління, оптимізації ресурсів та розвитку інноваційних підходів у сфері туризму. Описано зміни у відносинах між підприємствами та споживачами, зростання ролі персоналізованих пропозицій, використання хмарних рішень і платформ для бронювання. Особливий акцент зроблено на впливі пандемії COVID-19 на прискорення цифрових трансформацій, важливості впровадження автоматизації та інтелектуальних технологій для підвищення конкурентоспроможності підприємств галузі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher НТУ «ХПІ» uk_UA
dc.subject діджиталізація uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject інтелектуальні технології uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject tourism uk_UA
dc.subject intelligent technologies uk_UA
dc.title Діджиталізація як основа підвищення ефективності підприємств індустрії туризму і гостинності uk_UA
dc.title.alternative Digitalization as a basis for increasing the efficiency of enterprises in the tourism and hospitality industry uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу