00 DSpace/Manakin Repository

Загальноосвітня школа на 1000 учнів з укриттям у м. Суми

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мірошник, Марія Олексіївна
dc.contributor.author Miroshnyk, Maria Oleksiivna
dc.date.accessioned 2025-09-17T09:42:34Z
dc.date.available 2025-09-17T09:42:34Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Факультет будівництва та транспорту ; наук. керівник С. П. Бородай uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14502
dc.description The qualification work is devoted to the study of the features of the functional and planning organization of a comprehensive school with a shelter using the example of the city of Sumy. The object of the study is a comprehensive school with a shelter. The subject of the study is the features and methods of functional planning, urban planning and compositional organization of school buildings. Structure of the work: introduction, five chapters and a list of used literature. The introduction of the qualification work explains the need for a new secondary educational institution in the city of Sumy. The first chapter "General Provisions" examines the requirements and limitations for the functional and planning structure, spatial and planning solutions, and also provides examples of secondary school facilities. The second chapter "Urban planning solutions" explains the reasons for choosing a site for the construction of an educational institution and determines the functional zoning of the territory. The third chapter “Architectural and planning solutions,” clarifies the functional and planning solution, the formation of the idea of a figurative solution for a secondary school building. The fourth chapter “Constructive solutions” analyzes the constructive, engineering and safety solutions used in the design of a modern school building. The fifth chapter “Engineering improvement and landscape organization of the territory,” explains the organization of engineering support, designed with safety and uninterrupted operation in mind. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей функціонально-планувальної організації загальноосвітньої школи з укриттям на прикладі міста Суми. Об’єктом дослідження є загальноосвітня школа з укриттям. Предметом дослідження є особливості та методи функціонального планування, містобудівної та композиційної організації шкільних будівель. Структура роботи: вступ, п’ять розділів та список використаної літератури. Вступ кваліфікаційної роботи пояснює необхідність нового освітнього закладу середньої освіти у м.Суми. У першому розділі «Загальні положення» досліджено вимоги та обмеження для функціонально планувальної структури, об’ємно-планувального рішення, також наведені приклади об’єктів загальноосвітніх шкіл. У другому розділі «Містобудівні рішення» пояснюються причини вибору ділянки для будівництва освітнього закладу та визначено функціональне зонування території. У третьому розділі «Архітектурно-планувальні рішення» уточнюється функціонально планувальне рішення, формування ідеї образного вирішення будівлі загальноосвітньої школи. У четвертому розділі «Конструктивні рішення» проаналізовано конструктивні, інженерні та безпекові рішення, застосовані у проєктуванні сучасної шкільної будівлі. У п’ятому розділі «інженерний благоустрій та ландшафтна організація території» пояснюється організація інженерного забезпечення, спроєктоване з урахуванням безпеки та безперебійного функціонування. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject загальноосвітня школа uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject будівля uk_UA
dc.subject comprehensive school uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject building uk_UA
dc.title Загальноосвітня школа на 1000 учнів з укриттям у м. Суми uk_UA
dc.title.alternative Сomprehensive school for 1000 pupils with a shelter in the city of Sumy uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу