Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей
функціонально-планувальної організації загальноосвітньої школи з
укриттям на прикладі міста Суми.
Об’єктом дослідження є загальноосвітня школа з укриттям.
Предметом дослідження є особливості та методи функціонального
планування, містобудівної та композиційної організації шкільних будівель.
Структура роботи: вступ, п’ять розділів та список використаної
літератури.
Вступ кваліфікаційної роботи пояснює необхідність нового
освітнього закладу середньої освіти у м.Суми. У першому розділі «Загальні
положення» досліджено вимоги та обмеження для функціонально планувальної структури, об’ємно-планувального рішення, також наведені
приклади об’єктів загальноосвітніх шкіл. У другому розділі «Містобудівні
рішення» пояснюються причини вибору ділянки для будівництва освітнього
закладу та визначено функціональне зонування території. У третьому
розділі «Архітектурно-планувальні рішення» уточнюється функціонально планувальне рішення, формування ідеї образного вирішення будівлі
загальноосвітньої школи. У четвертому розділі «Конструктивні рішення»
проаналізовано конструктивні, інженерні та безпекові рішення, застосовані
у проєктуванні сучасної шкільної будівлі. У п’ятому розділі «інженерний
благоустрій та ландшафтна організація території» пояснюється організація
інженерного забезпечення, спроєктоване з урахуванням безпеки та
безперебійного функціонування.
Суть розробки, основні результати:
The qualification work is devoted to the study of the features of the
functional and planning organization of a comprehensive school with a shelter
using the example of the city of Sumy.
The object of the study is a comprehensive school with a shelter. The
subject of the study is the features and methods of functional planning, urban
planning and compositional organization of school buildings.
Structure of the work: introduction, five chapters and a list of used
literature.
The introduction of the qualification work explains the need for a new
secondary educational institution in the city of Sumy. The first chapter "General
Provisions" examines the requirements and limitations for the functional and
planning structure, spatial and planning solutions, and also provides examples
of secondary school facilities. The second chapter "Urban planning solutions"
explains the reasons for choosing a site for the construction of an educational
institution and determines the functional zoning of the territory. The third chapter
“Architectural and planning solutions,” clarifies the functional and planning
solution, the formation of the idea of a figurative solution for a secondary school
building. The fourth chapter “Constructive solutions” analyzes the constructive,
engineering and safety solutions used in the design of a modern school building.
The fifth chapter “Engineering improvement and landscape organization of the
territory,” explains the organization of engineering support, designed with safety
and uninterrupted operation in mind.