DSpace Repository

Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі.

Show simple item record

dc.contributor.author Довжик, М. Я.
dc.contributor.author Шелудченко, В. В.
dc.contributor.author Довжик, М. Я.
dc.contributor.author Шелудченко, В. В.
dc.contributor.author Dovzhyk, M. Y.
dc.contributor.author Sheludchenko, V. V.
dc.date.accessioned 2015-03-17T12:12:46Z
dc.date.available 2015-03-17T12:12:46Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Довжик М. Я. Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі [Електронний ресурс] : анотований звіт про науково-дослідну роботу (проміжний, за другий етап 2014 р.) / М. Я. Довжик, В. В. Шелудченко. - Суми : Сумський НАУ, 2014. - 134 с. - № ДР 0113U008229. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2214
dc.description The effect of climbs, descents and curvature of the road on the workflows of the ABS algorithm. The necessity of the impact on workflows ABS when braking in a turn. Identified and investigated a method of increasing the braking efficiency and the stability of motion of the vehicle with the ABS when braking in a turn. Found according to the adjustment coefficient trial of effects depending on the longitudinal and angular acceleration of the car when braking in a turn. uk_UK
dc.description.abstract Виявлений вплив підйомів, спусків та кривизни дороги на робочі процеси алгоритму АБС. Доведена необхідність впливу на робочі процеси АБС при гальмуванні в повороті. Визначений та досліджений спосіб підвищення гальмівної ефективності та курсової стійкості руху автомобіля з АБС при гальмуванні в повороті. Винайдені залежності для коригування коефіцієнту пробних впливів залежно від поздовжнього та кутового прискорення автомобіля при гальмуванні в повороті. Выявлено влияние подъемов, спусков и кривизны дороги на рабочие процессы алгоритма АБС. Доказана необходимость воздействия на рабочие процессы АБС при торможении в повороте. Определен и исследован способ повышения тормозной эффективности и устойчивости движения автомобиля с АБС при торможении в повороте. Найдены зависимости для корректировки коэффициента пробных воздействий в зависимости от продольного и углового ускорения автомобиля при торможении в повороте. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher Сумський національний аграрний університет uk_UK
dc.subject вантажний автомобіль uk_UK
dc.subject математичне моделювання процесів гальмування uk_UK
dc.subject макропрофіль доріг uk_UK
dc.subject грузовой автомобиль uk_UK
dc.subject математическое моделирование процессов торможения uk_UK
dc.subject макропрофиль дорог uk_UK
dc.subject truck uk_UK
dc.subject mathematical modeling of processes of braking uk_UK
dc.subject macroprofile roads uk_UK
dc.title Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі. uk_UK
dc.title.alternative Разработка и внедрение экологобезопасных энергосберегающих технических средств и методов эксплуатации в условиях зоны лесостепи. Исследование улучшения динамики торможения автомобилей с АБС в аграрном секторе. uk_UK
dc.title.alternative Development and implementation of environmentally friendly energy-saving equipment and methods of operation in conditions of forest-steppe zone. Research the improving of the dynamics of braking vehicles with abs in the agricultural sector. uk_UK
dc.type Other uk_UK


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account