dc.contributor.author |
Довжик, М. Я. |
|
dc.contributor.author |
Шелудченко, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Довжик, М. Я. |
|
dc.contributor.author |
Шелудченко, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Dovzhyk, M. Y. |
|
dc.contributor.author |
Sheludchenko, V. V. |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-17T12:12:46Z |
|
dc.date.available |
2015-03-17T12:12:46Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Довжик М. Я. Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі [Електронний ресурс] : анотований звіт про науково-дослідну роботу (проміжний, за другий етап 2014 р.) / М. Я. Довжик, В. В. Шелудченко. - Суми : Сумський НАУ, 2014. - 134 с. - № ДР 0113U008229. |
uk_UK |
dc.identifier.uri |
http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/2214 |
|
dc.description |
The effect of climbs, descents and curvature of the road on the workflows of the ABS algorithm. The necessity of the impact on workflows ABS when braking in a turn. Identified and investigated a method of increasing the braking efficiency and the stability of motion of the vehicle with the ABS when braking in a turn. Found according to the adjustment coefficient trial of effects depending on the longitudinal and angular acceleration of the car when braking in a turn. |
uk_UK |
dc.description.abstract |
Виявлений вплив підйомів, спусків та кривизни дороги на робочі процеси алгоритму АБС. Доведена необхідність впливу на робочі процеси АБС при гальмуванні в повороті.
Визначений та досліджений спосіб підвищення гальмівної ефективності та курсової стійкості руху автомобіля з АБС при гальмуванні в повороті.
Винайдені залежності для коригування коефіцієнту пробних впливів залежно від поздовжнього та кутового прискорення автомобіля при гальмуванні в повороті. Выявлено влияние подъемов, спусков и кривизны дороги на рабочие процессы алгоритма АБС. Доказана необходимость воздействия на рабочие процессы АБС при торможении в повороте.
Определен и исследован способ повышения тормозной эффективности и устойчивости движения автомобиля с АБС при торможении в повороте.
Найдены зависимости для корректировки коэффициента пробных воздействий в зависимости от продольного и углового ускорения автомобиля при торможении в повороте. |
uk_UK |
dc.language.iso |
other |
uk_UK |
dc.publisher |
Сумський національний аграрний університет |
uk_UK |
dc.subject |
вантажний автомобіль |
uk_UK |
dc.subject |
математичне моделювання процесів гальмування |
uk_UK |
dc.subject |
макропрофіль доріг |
uk_UK |
dc.subject |
грузовой автомобиль |
uk_UK |
dc.subject |
математическое моделирование процессов торможения |
uk_UK |
dc.subject |
макропрофиль дорог |
uk_UK |
dc.subject |
truck |
uk_UK |
dc.subject |
mathematical modeling of processes of braking |
uk_UK |
dc.subject |
macroprofile roads |
uk_UK |
dc.title |
Розробка і впровадження екологобезпечних енергоощадних технічних засобів та методів експлуатації в умовах зони лісостепу. Дослідження поліпшення динаміки гальмування автомобілів з АБС в аграрному секторі. |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Разработка и внедрение экологобезопасных энергосберегающих технических средств и методов эксплуатации в условиях зоны лесостепи. Исследование улучшения динамики торможения автомобилей с АБС в аграрном секторе. |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Development and implementation of environmentally friendly energy-saving equipment and methods of operation in conditions of forest-steppe zone. Research the improving of the dynamics of braking vehicles with abs in the agricultural sector. |
uk_UK |
dc.type |
Other |
uk_UK |