00 DSpace/Manakin Repository

Кваліфікаційні роботи студентів

Кваліфікаційні роботи студентів

 

Останні додані

  • Полозун, Людмила Миколаївна; Полозун, Людмила Николаевна; Polozun, Lyudmila (Сумський національний аграрний університет, 2015)
    У роботі розглянуто теоретичні основи статистичного дослідження доходів та витрат населення. Здійснено статистичне дослідження доходів та витрат населення в Сумській області. Окреслено основні шляхи зростання доходів ...
  • Хоменко, Руслан; Хоменко, Руслан; Khomenko, Ruslan (Сумський національний аграрний ун-т, 2015)
    Автором проведено аналіз та доведено доцільність впровадження інноваційного проекту з виробництва насосів АВЗ-125Д (двоступінчастий з повітряним охолодженням), який призначений для відкачки повітря та іншої хімічно нейтральної ...
  • Лапа, Владислав; Лапа, Владислав; Lapa, Vladyslav (Сумський національний аграрний ун-т, 2015)
    Автором проведено дослідження стосовно визначення ключових факторів успіху підприємства ТОВ «Екопласт», здійснено аналіз портфелю його бізнесу (побудова матриці БКГ та Мак-Кінсі), висловлено пропозиції щодо обґрунтування ...
  • Міщенко, Оксана Вікторівна; Вялков, Андрій Миколайович; Мищенко, Оксана Викторовна; Вялков, Андрей Николаевич; Mishcenko, Oksana Viktorivna; Vialkov, Andriy Mukolayovich (Сумський національний аграрний університет, 2014)
    У роботі досліджено підходи до визначення поняття «логістичний потенціал регіону» та його сутнісні характеристики, досліджено методичні підходи до оцінки логістичного потенціалу регіону, здійснено оцінку рівня логістичного ...
  • Журавель, Ярослав Сергійович; Михайліченко, Микола Анатолійович; Журавель, Ярослав Сергеевич; Михайличенко, Николай Анатольевич; Zhuravel, Yaroslav Sergeyevich; Mikhaylichenko, Mikola Anatolijovych (Сумський національний аграрний університет, 2014)
    У роботі розглянуті основні положення теорії Великого кордону. Особлива увага приділена розвитку цієї теорії в українській історіографії. В работе рассмотрены основные положения теории Фронтира. Особое внимание уделено ...
  • Певна, Катерина Олександрівна; Певна, Екатерина Александровна (Сумський національний аграрний ун-т, 2013)
    Реклама продукції і діяльності підприємства в цілому – найважливіша складова комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача. За умови правильної організації реклама є досить ефективною і ...